Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hoppas någon vänlig själ här inne på buke kan förstå vad det är för fel på min razer mus "Razer Diamondback". Bild...
Svar
16
· Visningar
1 576
Senast: BlackRose
·
Y
IT & mobiler Ja, det spelar ingen roll var jag är inne. Här, på google, på aftonbladet och på bilddagboken. Stilen på texten har ändrats, den är...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Yuw
·
M
IT & mobiler jag fattar inte hur man lägger in bilder här? jag vet att det säkert finns nån tråd om det här någonstans men jag lyckas ju inte hitta...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Carolus
·
Z
IT & mobiler Nu har vi fått problem med vår dator, tänkte att någon här kanske kunde hjälpa till? problemet började kanske för nån vecka sen eller...
Svar
7
· Visningar
2 201
Senast: Zebran
·
S
IT & mobiler Har filmat från en hopptävling och vill nu bränna över på skiva så det går att kolla på våran gammla DVD vilken fil ska man välja då?
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: silverblom
·
IT & mobiler What's wrong? Jag har IE 7 på min jobbdator, tycker det är himla bra och nu när jag äntligen fått ordning på Installer i min privata...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Noble McKen
·
F
IT & mobiler Ja, nu ska det ske. Jag ska uppdatera mig :D, min gamla mobil, utan vare sig kamera, mp3, blåtand och gud vet vad dom nu innehåller...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Möller
·
IT & mobiler Alltså blir lite irriterad nu. Har testat att göra en liten film i movie maker, men när jag försöker lägga upp den (photobucket och...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: GeeBee
·
IT & mobiler Jag har nyss fått ett nytt transflash minnes kort på två gig till V360 mobilen men den vill att jag ska formatera kortet först. Men...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: sarma
·
F
IT & mobiler ser jag ibland när jag surfar runt. Förstår att där ska ligga en bild som jag inte kan se. är det någon inställning i min dator jag...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: nidron
·
J
IT & mobiler jag spelade ett spel på internet idag och när jag stängde ner spelet gjorde jag det nog inte ordentligt. för nu så spelas den överdrivet...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag blir knäpp. jag kommer inte in på ellos hemsida, ska beställa lite tänkte jag. Det har varit så jättelänge, datorn tänker och...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: aiquen
·
IT & mobiler och jag ska lägga ut den. Men hur sjutton gör jag ??? Skriver in telias ftp.adress, och kommer in på en vit sida där det står FTP-rot...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: moiran
·
L
IT & mobiler har nu under cirka två veckors tid haft lite problem med mitt tangentbord. Har en bärbar dator från HP, ungefär ett halvår gammal. Den...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Lisa_
·
IT & mobiler Min dator lever sitt eget liv just nu... Kryssade ner musiken.. Men den fortsätter :eek: Jag vet inte hur jag ska få det att sluta...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Hur får jag över bilder + filmer från mobilen till datorn via USB kabeln? När jag stoppar i kablen finns 4 lägen Mediaspelaren...
Svar
7
· Visningar
948
IT & mobiler Håller på att försöka lära mig Photoshop med målet att kunna fixa kollage och sånt. Har dock ett allvarligt "problem" som säkert är...
Svar
2
· Visningar
1 452
Senast: Saybia
·
S
IT & mobiler Om man har en gammal film på video och vill ha den på DVD istället, hur gör man då?
Svar
4
· Visningar
970
IT & mobiler ...vad gör man då? När den inte reagerar på några som helst knappar, på att man försöker starta en skiva och musen (via usb) får...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Dottern vill ha sims och jag har absolut ingen aning om var man börjar. Skaffar man Sims 2 som är nån sorts "grundpaket" och bygger sen...
Svar
7
· Visningar
1 335
Senast: DancingFox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp