Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jo...ni som kan det här med datorer... Hur gör man för att installera en "nanny" till datorn? Dvs en sådan där grejj som spärrar...
Svar
2
· Visningar
1 539
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Hur avslutar man en profil på Facebook??
Svar
2
· Visningar
972
Senast: tott
·
IT & mobiler Varje gång jag besöker Hovslagarföreningens sida så reagerar mitt virusprogram på deras startsida. Sen säger programmet att, det är nåt...
Svar
10
· Visningar
2 567
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag undrar hur sjutton jag får till filändelserna så det blir små bokstäver. har ett par kort som ska ut på hemsidan och filändelsen...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Kuckeliku
·
S
IT & mobiler Är det någon mer än jag som totalt HATAR datorer!!??:eek: Dom gör aldrig vad man vill, får bara massa virus å kraschar så alla ens...
Svar
19
· Visningar
1 719
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Nån här som har det? Vilket bolag? Eller har någon nåt att rekommendera? Just nu testar vi NMT i 2 veckor, vilket vi inte är så nöjda...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Jag har internetuppkoppling med både trådlöst och kabel, har det sista halvåret kört enbart på det trådlösa men har precis flyttat om så...
Svar
2
· Visningar
2 694
Senast: Maran
·
I
IT & mobiler Jag letar efter en lathund till hur jag gör en ny ticker till min hemsida. Hade en förra året men har tappat bort länken. Det ska vara...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Gnist
·
IT & mobiler kanske det är dags att starta om datorn? :p
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Aliche
·
M
IT & mobiler Har påbörjat mitt projektarbete och syftet kommer bli en dokumentär om hästar rid/travsport. Till detta kommer jag behöva ett bra...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: IsoldeIsolde
·
F
IT & mobiler ...om att ingen här kan hjälpa mig med min dator. just nu. "Det finns inte stöd för delade mappar på din dator". :confused::cry...
Svar
19
· Visningar
1 398
Senast: Stalker
·
A
IT & mobiler Hur vet jag var jag har för nätverkskort? Vart ser man det? Jag har problem med min anslutning, blir bortkopplad hela tiden. Det lär...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: Elftor
·
E
IT & mobiler Jag kan inte lägga in bilder från min kamera längre. Det har hänt förut, och ordnade till sig av sig själv, så det kanske det gör nu...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: EnUddaTyp
·
IT & mobiler Hjälp! Har msn live och jag råkade fiffla med någon bakgrund och plötsligt så har jag libresse girl som bakgrund till alla :eek...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Cashmir
·
IT & mobiler Jag satt nyss och skrev i Anteckningar och råkade vid nedstängandet av programmet trycka på "Spara inte" istället för på "Spara". Finns...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Hur gör man sådana där blanksteg som räknas som ett tecken? CTRL + 0 någonting väl, men sedan då?
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Riley
·
IT & mobiler När jag spelar musik i winamp så "stannar" den efter varje låt, måste alltså trycka fram ny låt och trycka play efter varje låt. Vad har...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Smalle
·
IT & mobiler Fick hem en ny dator. Upptäcker nu att den bara har Windows 2000 proffessional som operativsystem. Många program, t ex messenger live...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Ok, tramstråd. Jag kom nyss på att man kan få fram massa tecken om man håller in Altknappen samtidigt som man slår några siffror på...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Stalker
·
IT & mobiler När det kommer upp följande meddelande på en i övrigt svart skärm: Ett diskläsningsfel har uppstått. Tryck ner Ctrl+Alt+Delete för...
Svar
12
· Visningar
2 580
Senast: Bansan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp