Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Det kommer upp en massa olika sidor ibland när jag ex är inne på Blocket eller Buke.Bland annat Drive cleaner har hittat virus, eller...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Cattis_E
·
C
  • Låst
IT & mobiler Jag har använt msn i flera åt utan några konstigheter. Idag när jag skulle logga in så går det inte. Står att jag måste uppdatera msn...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Min dator har plötsligt börjat låta (surra) helt galet mycket. Det är inget konstant ljud, vilket bara gör det än mer enerverande. Det...
Svar
10
· Visningar
2 197
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler En MHz, är det 1 000 Hz eller 1 000 000 Hz? SI-prefixlistan säger ju att det ska vara det senare, men sen möter man på det första på...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: Elftor
·
T
  • Låst
IT & mobiler Jag har ju då som de flesta andra också skaffat facebook, men nu har jag ett litet problem med det. När jag t.ex. ska acceptera en...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Ragatan
·
G
  • Låst
IT & mobiler Jag har en Olympus digitalkamera som det går att filma små snuttar med. När jag tankar över filmerna till datorn så hamnar de i...
Svar
9
· Visningar
14 000
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag har precis startat upp min macbook och har tre kanske lite krokade frågor: Den där mappen med ett hus på som ligger uppe på...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: Nizhoni
·
  • Låst
IT & mobiler Hej, Jag behöver akut hjälp! Jag har gjort en film i Windows Movie Maker och jag vill gärna ladda upp den på t.ex. youtube, men nu är...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har en Acer Travelmate som jag gillar, men den börjar bli lite trött så jag har funderat lite över ny dator. Två alternativ har...
2
Svar
35
· Visningar
4 051
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Säkert en asdum fråga men... Om jag har ett program som ligger som ISO-fil och jag vill använda det, alltså installera det... HUR gör...
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: Nafayette
·
S
IT & mobiler http://i243.photobucket.com/albums/ff187/Siluett/Annat/namnls.jpg Varför blir det så här? Den där rutan kommer upp(länken) men sen...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Siluett
·
E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Installera mitt första system igår och jag funderar på om någon annan har det här på buke?? Det är ett thermaltake bigwater 745...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: Attjoo
·
D
IT & mobiler Kan någon förklara vad som hänt med min dator? När man är ute och surfar lever den sitt eget liv och hoppar tillbaka till sidan innan...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Nafayette
·
S
IT & mobiler Om jag har två bilder som jag vill klippa ihop till samma, hur gör jag då? Så om jag skickar en bild till någon visas båda bilderna sida...
Svar
6
· Visningar
6 381
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har hittat en animeserie jag verkligen vill ha, dock enbart med det ursprungliga japanska ljudspåret. Problemet är bara att den enda...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Riley
·
X
IT & mobiler Hur gör man för att föra över filmsnuttar från datorn till en cd (dvd). Är det säkert att det går om det går att bränna musik?
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hej och hå. Ni som är fotointresserade se hit!!! Min digitalkamera börjar få mer och mer fel, behöver därför köpa en ny! Med vad...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
15 035
Senast: Clash
·
IT & mobiler Är det censurering på vissa ord här på det stora världvida nätet? På en av mina sidor där jag har ganska många mappar med bilder så...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Trots att klockan är runt 22 nu så ser jag bara inlägg som är postade innan kl 13.. vad är det här? Ibland funkar det om man klickar på...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: silverblom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp