Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Var och hur laddar man ner Gimp? Det skulle också vara roligt om ni berättade lite om era egna erfarenheter av programmet...
Svar
2
· Visningar
794
M
IT & mobiler Sitter och knåpar på ett formulär som ska vara programerat i ASP. Men fpr inte ihop det riktigt!!! Någon som är duktig på detta...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: nidron
·
L
IT & mobiler (vet inte vart jag skulle lägga den här tråden..) jag behöver verkligen hjälp! jag fick en Sony Walkman Mp3 spelare i...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: saddi
·
S
IT & mobiler Nar jag klickar pa lankar eller tar emot bilder via MSN sa far jag bara upp auoto blank.Jag har sokt pa det men finner inga svar. Vill...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har installerat The Sims 2 med expansionspaket på min mammas dator. Datorn ifråga är max ett halvår gammal och har OS Vista. På...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Jag har en hemsida som är uppbyggd med hjälp av tabeller. Nu vill jag göra om den och har gett mig in på det här med skikt... Har...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler När jag skulle logga in precis kom det upp en ruta där det stod: En senare version finns tillgänglig. Du måste installera den senare...
Svar
13
· Visningar
1 780
Senast: bonny
·
IT & mobiler Och som kan ge mig support. Har nyss börjat lära mig programmet, men det är mycket som inte klaffar. Ska göra en hemsida åt klubben. Kan...
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har fortfarande inte riktigt kommit in i min nya mac. Häromdagen så skulle jag öppna ett dokument som jag hade fått e-postat till...
Svar
1
· Visningar
807
IT & mobiler Vad är det? Nr jag skall klicka upp MSN så kommer det upp en varningsruta. Det står bla. vill du fortsätta köra skript på denna sida...
Svar
7
· Visningar
2 549
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Finns det nagot bildbehandlingsprogram som ar lagligt att ladda ner?
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Josefiine
·
  • Låst
IT & mobiler Min pappa har inte msn, men vill gärna läsa vad jag skriver på mitt space. Vad är adressen för att han ska kunna se den? Jag har testat...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Ibland när jag t ex ska döpa om mappar jag har på skrivbordet (med bilder i) eller slänga dem eller något annat, så kommer det upp en...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Det kommer upp en massa olika sidor ibland när jag ex är inne på Blocket eller Buke.Bland annat Drive cleaner har hittat virus, eller...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Cattis_E
·
C
  • Låst
IT & mobiler Jag har använt msn i flera åt utan några konstigheter. Idag när jag skulle logga in så går det inte. Står att jag måste uppdatera msn...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Min dator har plötsligt börjat låta (surra) helt galet mycket. Det är inget konstant ljud, vilket bara gör det än mer enerverande. Det...
Svar
10
· Visningar
2 201
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler En MHz, är det 1 000 Hz eller 1 000 000 Hz? SI-prefixlistan säger ju att det ska vara det senare, men sen möter man på det första på...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: Elftor
·
T
  • Låst
IT & mobiler Jag har ju då som de flesta andra också skaffat facebook, men nu har jag ett litet problem med det. När jag t.ex. ska acceptera en...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Ragatan
·
G
  • Låst
IT & mobiler Jag har en Olympus digitalkamera som det går att filma små snuttar med. När jag tankar över filmerna till datorn så hamnar de i...
Svar
9
· Visningar
14 004
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag har precis startat upp min macbook och har tre kanske lite krokade frågor: Den där mappen med ett hus på som ligger uppe på...
Svar
14
· Visningar
1 295
Senast: Nizhoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp