Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min sprillans nya laptop har börjat hacka i ljudet när jag lyssnar på musik och gör något annat samtidigt. Skulle t.ex. skriva i Word...
Svar
5
· Visningar
3 004
Senast: Riley
·
F
IT & mobiler ska skaffa mig ett program för att kunna bygga mig en hemsida. Någon som kan rekomendera nått. Det ska helst vara på svenska, lättfattat...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: silverblom
·
IT & mobiler Hjälp mej nu! Jag var inne och kikade på Bonniers trafikskola 2007. Det står att det är kompatibelt med Windows Vista. Innebär det att...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler När jag mailar större företag (som kan antas ha lite mer säkerhetsrutioner) från min Hotmailadress får jag aldrig några svar. Det...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Är jag dum i huvudet eller?? Har loggat in mig på messenger för första gången på MÅÅÅNGA år o tänkte leta efter lite gamla kompisar men...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: moonlightgarden
·
K
IT & mobiler Jag vet att det finns en massa trådar om hemsidor, men har inte fått svar på mina frågor, så nu hoppas jag att någon kan hjälpa mej...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: kotten
·
IT & mobiler Finns det någon vänlig själ här som hade kunnat förklara för mig hur man får MSN i mobilen? :confused: :angel: Ibland när man har...
2
Svar
22
· Visningar
2 148
Senast: neywaz
·
I
IT & mobiler jag har fått hem photoshop äntligen :banana: men jag vet inte hur man gör för att få till skärpan och få bilderna bra , jag har suttit...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Är det någon här som använder sig av IPtelefoni? Hur funkar det? Måste jag ha datorn igång för att använda det? Finns det vanliga...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: Haukur
·
IT & mobiler Hej, lite hjälp sökes. Någon som kan ge mig en länk eller något till Java? Behöver det till en sida, men som inte ger någon "länk"...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: moiran
·
P
  • Låst
IT & mobiler Hej, Har varit och köpt en ny dator: ACER på Onoff. När jag packar upp finns ingen installations CD med till Windows Vista, så som vi...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Sitter hos kompisen och ska bygga hemsida. Måste stänga av hennes popupblockerare, men hittar den inte. Hjääälp?! *hatar att jag är...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: AnnaKarinA
·
IT & mobiler Min mail har helt plötsligt fått för sig att den inte kan skicka mail om inte adressaten finns med i min kontaktbok. Vilket betyder att...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: åke
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man gör en egen hemsida som andra kan bli medlemmar och logga in på, som bukefalos till exempel, fast en egen...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hur gör man så att texten blir 'liggnade' längs med pappret s.a.s? Var i word ändrar man inställningarna?
Svar
2
· Visningar
2 252
Senast: Riley
·
IT & mobiler Någon som sitter på den kombinationen och får det att funka bra? Min ritplatta envisas med att mappa mina två widescreen-skärmar på sin...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: moiran
·
IT & mobiler Någon som har idéer om hur man åstadkommer detta på snyggast möjliga sätt: :)
Svar
2
· Visningar
783
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag måste nog vara sämst av alla på att söka på internet. Försöker hitta en sida där man kan översätta svenska ord till latin men...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Snäjkie
·
K
IT & mobiler Hur gör jag för att få musik på hemsidan? Jag har använt mej av en färdig mall, men man borde väll kunna ha mysik ändå eller?
Svar
1
· Visningar
899
Senast: moiran
·
A
IT & mobiler Jag har en gammal bärbar dator utan brännare, som används med modem. Har nu en ny dator genom jobbet som vi har bredband till. Mitt...
Svar
5
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp