Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad är det jag saknar? :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 298
IT & mobiler En kompis kompis fick en digitalkamera i födelsedagspresent, och tog massor av bilder under festen. Han tittade på de tagna bilderna...
Svar
7
· Visningar
1 797
Senast: åke
·
IT & mobiler Har en hemsida till kattuppfödningen som inte är rörd på länge. Funderar nu på att göra en ny, själv. Den förra har inte jag gjort...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har ett gamecube men tyvärr alldeles för få spel! Och nu ska jag snart börja plugga, och då behöver man ju roliga spel så att...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: lizan
·
IT & mobiler Vad anser ni om fildelning? Är det ok/inte ok? Laddar ni ner musik eller filmer från internet? Hur "säkert" är det att använda en...
2
Svar
31
· Visningar
2 768
Senast: Stalker
·
IT & mobiler vad heter den kabel man ska ha mellan datorn och TV:n för att kunna använda TV:n som bildskärm om man t ex tittar på film?
2
Svar
38
· Visningar
6 996
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Varje gång jag kollar inlägg på föräldraforumet så blir det felmeddelande efter ett tag, och IE måste startas om. Varför bara just på...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: Mynta2
·
A
IT & mobiler Man kan få tag i som man kan korta ner låtar i, och sedan spara ner de till mp3 format igen?!
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Går office 2007 standard att använda på en dator med vista? Vad är det för officepaket som gäller annars? Är inte så hemma på det här...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag ska flytta till en studentlägenhet och ska då också beställa bredband. De finns ett specialerbjudande från det bolaget som levererar...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: Skogstokig
·
C
IT & mobiler Jag var dum nog att acceptera Visa på min nya dator, detta medförde att jag inte kan göra och använda datorn som vanligt, allt stoppas...
Svar
14
· Visningar
1 132
Senast: moiran
·
IT & mobiler Vad det kostar att få en hemsida tillverkad. Alltså om en förening skulle vila ha en och man lämnar till nån "firma" som kan sånt. Vad...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: mag
·
IT & mobiler Jag är jävligt oteknisk, jag vet, men vad är det egentligen för mikrofon som går att stänga av/på på min mobil (SonyEricsson)? Man kan...
Svar
6
· Visningar
1 234
Senast: Riley
·
G
IT & mobiler Jag håller på att göra en liten tabell som har en svart ram. Alla celler är vita förutom den översta som är röd. Det blir ett litet...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: nidron
·
IT & mobiler Gah! Håller min laptop på att vandra vidare? När jag skulle starta den idag så började den larma direkt. Mig veterligen finns det inte...
Svar
2
· Visningar
1 005
IT & mobiler Hej! Jag skulle skriva ut några fina bilder idag på glättat fotopapper, "HP premium photo paper" för att vara exakt. Skrivaren är en...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Osterang
·
C
IT & mobiler Satt på jobbet idag och hade tråkigt. Då kom jag på den ypperliga idén att bygga en dator från scratch. Hjälp mig nu. Vad är det som...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Har köpt en ny bärbar dator, en Acer aspire 7000 med integrerad webbcamera. Nu till den stora frågan, HUR STARTAR JAG KAMERAN??? Det...
Svar
4
· Visningar
1 175
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Vilken tycker ni passar bäst om man ska skypa? villka har ni provat och vilka var bra? hur många pixlar behövs för att det ska bli bra...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Scaramouche
·
IT & mobiler På sistone har många mail jag flyttar till borttaget "ramlat tillbaka" till inkorgen när jag öppnat Outlook nästa gång, trots att jag...
Svar
7
· Visningar
1 096
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp