Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
IT & mobiler Börjar bli sugen på att skaffa ny digitalkamera, tyvärr tillåter inte min ekonomi att jag köper en systemdigitalkamera annars hade jag...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Ragatan
·
I
IT & mobiler Jag är en riktig amatör och rätt dålig på teknik när det kommer till routrar osv. Så här är det, jag ska snart flytta till en...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Sony
·
S
  • Låst
IT & mobiler Om man ska lägga in bilder, så måste dom finnas på internet någon stans typ? Finns det något gratis ställe där man bara kan ladda up...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Riley
·
Svar
1
· Visningar
813
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag hittade mitt Backpacker spel och blev enormt sugen på att spela, då det var länge sedan jag spelade det. Jag lyckades genomföra...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Prisma
·
Z
IT & mobiler Hej! Vet nan hur man byter sprak pa datorn? Har kopt ett tangentbord med svenska bokstaver , men det funkar inte om datorn ar installd...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: zemra
·
IT & mobiler När jag ska ut på internet så händer trots att datorn varit avstäng att startsidan har ändrats. Alltid till samma sida dvs någon...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: astronaut
·
M
IT & mobiler Har köpt en idag men hur laddar man batteriet? Sätter i sladden i usb-uttag och i spelaren men inget händer:(
2
Svar
37
· Visningar
2 137
Senast: Svíþjóð
·
A
IT & mobiler Jag vill bygga en hemsida om arabhästen... var kan jag hitta (billiga) enkla hemsidor där jag kan få dom precis som jag vill ha dom...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: åke
·
IT & mobiler Ska köpa en laptop och funderar på en Acer Extensa 5513. Men den kommer med Windows Vista, skulle helst vilja ha XP. Går det att byta...
Svar
5
· Visningar
2 113
L
  • Låst
IT & mobiler Hur lägger jag upp bilder som jag har ligger på datorn, i trådarna ? Vart går jag in ? Vad skriver jag och vart ? Snälla hjälp !
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har fått någon jävla skit på min dator och jag vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp mej!!!!!!! Fick något av någon på MSN...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler Jag har gjort det förr, men minns inte hur då det var på gymnasiet. Man kan lägga in en bild i Word och sedan göra en textruta och...
Svar
1
· Visningar
1 374
Senast: Zaga
·
Y
IT & mobiler Jag har fått en hemsida gjord av ett företag och betalat dyra pengar för detta. Det har visat sig att det inte är möjligt att...
2
Svar
31
· Visningar
2 480
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler Om filmappen heter xxx.CUSTOM.FIN.SWE.SUB.NTSC.DVDR-SFB & innehåller 98 uppdelade filmfiler.... HUR kan jag bränna ut dem som en...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Bansan
·
P
IT & mobiler Hejsan, jag vill gärna lära mig att bränna ner filmer/dvd, är det någon här som vet hur man gör?? :confused: // carro
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Skulle ladda ned lite ny musik till min MP3 (iriver 895) och får upp info om att WMP11 inte stödjer de drivrutiner som finns. När jag...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Nu börjar min hemsida äntligen bli klar... Problemet just nu är att i Explorer så blir det något konstigt med fönstret, dels kan man...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hjälp en totalt okunnig!!! Jag måste verkligen fixa om min hemsida som nu ligger vilande (endast en startsida med kontaktuppgifter)...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: nidron
·
IT & mobiler Alltså - jag har kunnat en hel del om datorer men är nu gammal och avdankad.... måste fråga... Min laserskrivare har avlidit och jag...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Kuckeliku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp