Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag går in på ett par hemsidor så kommer det upp en ruta som det står..*Klicka här om du vill köra Activexkontroll på den här...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Grana
·
A
IT & mobiler Okej, jag hade så jäkla tråkigt nu på kvällen så jag satte mig med the sims (det allra första) Nu så är det ju inte så jävla roligt å...
Svar
11
· Visningar
1 304
S
IT & mobiler Är det svårt att sätta in USB port i en äldre bärbar dator? Jag hittade en äldre när jag städade min gamla garderob idag. I kontroll...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Skydark
·
IT & mobiler Finns det någon "lampa" i dataskärmen?? :confused: Varje dag när jag slår på datorn har jag hjärtat i halsgropen för medans den...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: meodeo
·
IT & mobiler bara jag som har problem med att låtarna spelas hur som helst och inte låt efter låt? min hoppar över låtar hela tiden :crazy: Någon som...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: meodeo
·
IT & mobiler kanske låter dumt men att det finns folk som jag pratat med på msn i flera år, som slutade skriva så jag var "dum" nog o tog bort dem...
Svar
3
· Visningar
3 718
Senast: GotAsecret
·
H
IT & mobiler Finns det något program som går in och stoppar spelande? Har en tonåring som sitter många timmar vid datorn och spelar . Jag söker något...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Cavello
·
G
IT & mobiler Om man har en film på datorn, kan man i något program fixa så att man kan ta bilder från den då? :confused:
Svar
4
· Visningar
850
Senast: nasbom
·
  • Låst
IT & mobiler Klipper ihop en film, lägger till musik & sparar den sedan. Men när den är sparad & sedan skall spelas upp så är filmen grynig/kornig...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Ragatan
·
  • Låst
IT & mobiler det är möjligt att det finns någon förklaring i sök menyn, men jag hittar ändå inte. Kan man göra om en avi-fil till mpeg? vad jag...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Ragatan
·
T
IT & mobiler och varför har ingen påtalat det främsta argumentet FÖR Mac innan. Bara 1 EN sladd så är grejen igång!!!! EN SLADD! Om nån hade berättat...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: Stalker
·
T
IT & mobiler Då jag startade datorn förut så startade den av sig själv. Nu måste jag klicka på mitt namn för att "logga in" på datorn då den...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Min dotter skulle installera en skiva som följde med hennes mobil (för att kunna föra över bilder). När hon installerat den så skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
14 573
Senast: moiran
·
V
IT & mobiler eller är det datorn? Alltså, vilket av det är det som gör att internet är kajko? De flesta program på datorn tar rätt lång tid...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Nåt har hänt! Min dator väldigt lång tid på att starta upp sig. Det står länge och tragglar när det typ står "Windows Xp" med svart...
Svar
5
· Visningar
946
Q
IT & mobiler :cry: Jag hade gjort en hel och komplett, lååång film på WMM, tog säkert en två timmar eller nåt. Och det enda jag ska göra är att sätta...
2
Svar
28
· Visningar
1 698
Senast: crolin
·
S
IT & mobiler Nu har jag trasslat till det med min inloggning på datorn. När jag loggar in så kommer inte välkomstexten upp utan lösenords skylten...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Skydark
·
IT & mobiler Det finns säkert trådar om det innan, men jag ställer frågan på nytt! Varför ska man ha en stationär dator idag? Jag har en som är...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Attjoo
·
  • Låst
IT & mobiler ska köpa mig en i slutet av månaden.. kollade lite på en fijutsu simens från siba .. runt 8000:- .. intel duo 2 core och tja, resten var...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Ragatan
·
F
IT & mobiler Så fort jag öppnar ett webbfönster så hänger det sig totalt & det tar ca 3-4 minuter innan startsidan (Aftonbladet) har laddats klart...
Svar
12
· Visningar
1 237
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp