Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Min mor har råkat installera yahoo toolbar på datorn. Vi har gått in på kontrollpanelen och försökt att ta bort det men det går inte...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Ragatan
·
T
IT & mobiler Såg när jag loggade in på min msn att det kommit en ny version. laddade hem den och upptäckte att ALLA adresser som jag tidigare tagit...
Svar
16
· Visningar
1 204
Senast: AnTeX
·
  • Låst
IT & mobiler Finns det nåt/några andra program än windows movie maker där man kan lägga till musik/text till sina filmer?
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hm, har fatt min dator fixad, och ingenting ar som det ska pa tangentbordet. Kan man andra installningarna pa nat satt. Jag vill ha...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: lilldraken
·
IT & mobiler Har ni några trick för att få skrivaren att dra runt ett papper som den egentligen inte skulle vilja befatta sig med? Har råkat ut för...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: sarma
·
IT & mobiler Uh, svårt att förklara och ännu svårare att erkänna att jag typ glömt bort en hel del kodning. Vad är det för kodning så det blir en...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler Så såg mitt buke ut en stund idag :confused: Vadan det skumma utseendet?
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: Josefiine
·
IT & mobiler Har gjort ett par intervjuer till b-uppsatsen jag håller på att skriva, och spelat in dem på en minidisc. Nu behöver jag hjälp med...
Svar
5
· Visningar
1 134
H
IT & mobiler Jag vill göra en meny där jag kan ändra menyn på ett ställe och det syns på alla sidor, hur gör jag? Inga frames tack! jobbar i DW.
2
Svar
24
· Visningar
1 866
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har 159 bilder i kameran, men enligt datorn är kameran tom :eek: :eek: :eek: Vad har hänt och hur ska jag lösa problemet??? Kameran...
2
Svar
23
· Visningar
1 693
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Kan man koppla en router till en router (så att man får fler uttag) eller är det inte möjligt? Om man har en router utan trådlös...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Sony
·
  • Låst
IT & mobiler Någon som vet var man kan göra bra hemsidor?? Är det krångligt?? Får man svår adress?? Om man tar hjälp av någon vart vänder man sig...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Om jag vill utföra systemåterinställning i XP (gå tillbaka till ett datum innan ev inställningar rubbats) vart gör jag det? Trycker...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Pazuzu
·
D
  • Låst
IT & mobiler Kan man göra om CD audio filformaten till mp3??
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Plötsligt fungerar inte copy-paste via ctrl C och V. Finns det en hemlig avstängningsknapp jag har kommit åt? :smirk: Är inte så sugen...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Trissa
·
IT & mobiler Hur stänger man av brandväggarna? Jag kan inte logga in på msn :mad: , det kmr bara upp ett felmeddelande där det står att...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: meodeo
·
R
IT & mobiler Jag har försökt hitta ngnstans där dom säljare laddare till bärbara datorer men verkar skitsvårt att få tag på. Ngn som vet ngnstans...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Attjoo
·
  • Låst
IT & mobiler Jag får inte upp filmerna från tävlingen igår, för de är för stora båda två. :crazy: Den ena är 15 meg och den andra 30 meg. :crazy: Så...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Ragatan
·
  • Låst
IT & mobiler Hjälp Är det någon mer som märkt att annonsforumet inte längre funkar i Mozilla? Allt bara åker iväg eller hur man ska säga:confused:
Svar
3
· Visningar
752
Senast: athena
·
IT & mobiler ... är ju inte tillåtet. Men var går gränsen? Om jag t ex har en fin bild på min häst när den rids av någon annan - är det då OK att...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: kopur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp