Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Jag har ett dokument där det ligger en bild. Men jag vill komma åt bilden så att den kan bli som en vanlig bild som inteligger i något...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag har panik och måste göra klar en mindre reklam-layout idag. Problemet är att jag är fast på en dator utan PS, och utan tillgång till...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Husmusen
·
IT & mobiler Sedan igår kväll är det en lång scrollist i underkant på sidan. När jag öppnar sidan så ser jag de olika forumen till vänster, och sedan...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler har en hyfsat ny dator från dell (nov 06), med plattskärm.. nu har skärmen fått fnatt och slutar funka med ca 2-3 min mellanrum, tätare...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Skydark
·
K
IT & mobiler Datorn var överfull, så jag tog mig råd och köpte en ny disk, i förrgår. yehaa! städade igår och la över alla kort på nya disken och...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: moiran
·
IT & mobiler Min dator har krånglat som fan ett tag, och nu ska jag tömma den :devil: n.... Allt ska ut, även Windows, men frågan är vad jag ska...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: nevin
·
IT & mobiler Hur ska jag göra för att flytta bl.a en massa stora foton mellan två datorer? Jag kan tyvärr inte skicka dem via mail, för vi har...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: VLMF
·
IT & mobiler Nån som vet hur man gör? Har en sonyericsson K750i. När jag satte i sladden mellan datorn och mobilen så kom det upp en massa grejer som...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: susanne
·
S
  • Låst
IT & mobiler När jag försöker ladda upp bilder på pixbox så sätter ja ju dom bilderna ja ska ha. sen laddar det ett tag. sen står det så här ...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler har fått en rar fil skickad till mig på msn av en, det ska vara bilder men jag vet inte hur jag ska öppna den? vilket program ska jag...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Ninjaninis
·
I
IT & mobiler Finns det något sätt som man kan vända en film som ligger på sidan nu när den visas?
Svar
2
· Visningar
2 107
Senast: Zeeke
·
Vlc
IT & mobiler Kan någon ge mig ett alterativt program till VLC? Alltså VideoLan mediaplayer? Jag får det att funera perfekt i min dator, då med...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: LSD547
·
G
IT & mobiler Hej. Vad använder ni för program när ni ska bränna en film i dvdformat? Tacksam för svar. Gilraen
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Nafayette
·
J
  • Låst
IT & mobiler Jag fick för mej att jag skulle lyssna på ljudböcker på mina promenader med barnvagnen så jag gick och köpte mej en mp3-spelare...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Ragatan
·
F
Dpi
IT & mobiler Ska publicera en bild i en tidning, och bilden ska vara minst 300 DPI. Men vad är DPI och hur ser jag hur många DPI bilden är?
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: ang
·
IT & mobiler Kan man göra det utan att behöva spara sida för sida? Någon som kan förklara hur jag går till väga?
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Bansan
·
IT & mobiler Hur gör man för att få det att funka?? Det står bara "det finns inte stöd för delade mappar" när jag försöker.. Och går jag in på...
Svar
10
· Visningar
2 311
Senast: sweep
·
IT & mobiler Nu har hjärnan hittat lite minnesbilder av ett spel, men minns inte namnet. Det var typ som Settlers, fast med indianer eller...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: malumbub
·
T
IT & mobiler Hur "höger"klickar man på en MacBook dator? Tex när man markerar en text och högerklickar för att spara?
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Tysken_
·
IT & mobiler jag installerade ett nytt spel idag på min dator. bilden i spelet vart helt förvriden, och konstig. det stod också att "windows...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp