Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är usel på sånt här. Hemma har vi segt modem och gammal dator Datorn ska vi förhoppningsvis byta när vi får råd. Den enda...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: superbusan
·
IT & mobiler http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=14791&a=213287 Spelade det för en tidsedan (var 100% beroende), sedan hade jag en paus och idag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 092
Senast: Madame_MS
·
  • Låst
IT & mobiler jag har tänkt bygga en hemsida till stallet emn har provat på freewebs och tycker väl inte att det funkar så jätte bra.Det är segt och...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur gör man? Jag får inte med bilden utan bara texten. kan någon vara snäll och hjälpa mig? skulle vara jätte snällt med lite tips om...
Svar
4
· Visningar
3 291
Senast: Pazuzu
·
M
  • Låst
IT & mobiler Såg att det fanns många fler trådar med samma sak men alla pratade om massa komplicerade saker som jag inte förstod mig på, så jag gör...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler Skapade en sån här tråd igår och sen när jag kom hem för att kolla om nån hade svarat så var den borttagen?? :confused: Om den ligger...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Ragatan
·
T
  • Låst
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en sån kamera och nu vill jag veta ifalll någon här har en sån och kan berätta lite hur den är är och hur...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Toviie
·
IT & mobiler Vad har jag nu lyckats göra?? Helt plötsligt kan jag inte se alla bilder som ligger här. Vissa kan jag se men långt ifrån alla. Det är...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Ia*
·
IT & mobiler När jag försöker koppla in min filmkamera till datorn så händer det inget. Den tar liksom inte kontakt med datorn. Öppnar jag upp...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Estivuz
·
E
IT & mobiler cookie-monster? nu har båda min bror och pappas dator fått samma "virus". ingen oss vet vad de är, de kommer upp en "chat-ruta" där de...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Eigentlich
·
IT & mobiler Precis så står det när jag försöker spela upp min film i filmkameran. Det går att filma men inte att se filmen. Cleaning casette vad...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Estivuz
·
IT & mobiler Har rotat fram min gamla laptop som inte mår nå bra. Tänkte att jag skulle formatera om hela datorn, men får den inte att starta upp...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Råkade komma åt nån/några knappar på tangentbordet för ett par dagar sedan och då hoppade verktygsfältet till vänster istället för att...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: BeastieBabe
·
I
IT & mobiler Jag har ett dokument där det ligger en bild. Men jag vill komma åt bilden så att den kan bli som en vanlig bild som inteligger i något...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag har panik och måste göra klar en mindre reklam-layout idag. Problemet är att jag är fast på en dator utan PS, och utan tillgång till...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Husmusen
·
IT & mobiler Sedan igår kväll är det en lång scrollist i underkant på sidan. När jag öppnar sidan så ser jag de olika forumen till vänster, och sedan...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler har en hyfsat ny dator från dell (nov 06), med plattskärm.. nu har skärmen fått fnatt och slutar funka med ca 2-3 min mellanrum, tätare...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Skydark
·
K
IT & mobiler Datorn var överfull, så jag tog mig råd och köpte en ny disk, i förrgår. yehaa! städade igår och la över alla kort på nya disken och...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: moiran
·
IT & mobiler Min dator har krånglat som fan ett tag, och nu ska jag tömma den :devil: n.... Allt ska ut, även Windows, men frågan är vad jag ska...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: nevin
·
IT & mobiler Hur ska jag göra för att flytta bl.a en massa stora foton mellan två datorer? Jag kan tyvärr inte skicka dem via mail, för vi har...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp