Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Finn det något ställe där man kan kolla ip-adresserna?
Svar
7
· Visningar
888
Senast: enjes
·
K
IT & mobiler Köpte en dator med firewire utag, dell dator... Och nu när jag vill använda det med kameran som också har firewire utag så finns det...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Baka_kun
·
B
IT & mobiler nåt har hänt med min användare på datorn.. när jag loggar in på den är allt borta, allt jag har skrivit, mina bilder (är mest ledsen...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: nidron
·
IT & mobiler ....bara undrar (har sökt på sidan under help etc men hittar inget) om /hur man kan "döpa" sin bild till något/ändra namn på den...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Megs
·
IT & mobiler Någon som kan någonting om sådana här saker, har en Samsung dv-kamera som jag försöker koppla in via en USB-port, har hittat drivrutiner...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: pigleton
·
IT & mobiler någon som vill hjälpa mig med redigering av dessa bilder? ta bort typ flaggstången, bilen bakom och gubben på denna...
Svar
7
· Visningar
946
S
IT & mobiler Minns inte hur man reducerar(stavas det så?) bort ett föremål på en bild. Som i mitt fall så vill ja ta bort tråden och stolpen i hagen...
Svar
3
· Visningar
946
IT & mobiler Min bärbara dator (Acer Travelmate 2310) har en dvd/cd brännare som heter Slimtype DVDRW-833S.Den har nu fått för sig att alla cd...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: cissiny
·
V
IT & mobiler såhär är det. Jag har en film på 1 GB i min dator som jag bara måste få ut på DVD. min dator kan inte bränna DVD. hur gör jag?? jag har...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler Någon som är bra på ipod nano? Försöker fatta apple men går inte alls bra att få in musik.. har mp3 på två olika datorer, så jag har...
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Dreama
·
M
IT & mobiler på 70 miljoner (om jag inte hörde fel) i böter fick en kille i USA för att han skickat spam, hur fan reder man ut det?? :confused:
Svar
12
· Visningar
950
Senast: åke
·
IT & mobiler Har köpt min papppas dator. Allt är bra förutom att mailprogrammet och explorer är LILA!!! Listen längst upp där det står "arkiv" och...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Jag ska skaffa mig en bärbar dator och har nog bestämt mig för en Dell men vilken och vad behöver jag igentligen? Den ska användas...
2
Svar
32
· Visningar
2 332
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Vad göra?Ny dator och ska föra över mina bilder... Givetvis tillhör inte min kamera de utvalda modellerna som microsoft valt att...
Svar
10
· Visningar
1 027
Senast: crazy
·
T
IT & mobiler Ofta när jag skall öppna mitt Outlookexpress låser sig datorn och man måste trycka på "reset"-knappen. Detta händer flera gånger per dag...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler för att få upphöjd text? Malu
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Hjälp! Har köpt ny bärbar dator med dvd, trodde jag. Stoppar i DVD och får till svar att jag inte har någon DVD decoder...
Svar
12
· Visningar
1 183
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag undrar om det är någon här som känner till något bra gratisprogram för att göra sitt eget cdomslag? Planerar att ge bort en egen...
Svar
1
· Visningar
2 439
Senast: Laban
·
IT & mobiler Min mail har slutat fungera. kaputt. Så jag lär väl skaffa en ny.. men, jag vill inte ha en hotmail, känns för fjortis. :) Någon...
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Ska köpa en Mp3-spelare till min brorsdotter som fyller år på söndag (nä, vadå lite sent ute), men jag kan ingenting om dessa. Med...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: sussisus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Arbetsintervju
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp