Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ska köpa en Mp3-spelare till min brorsdotter som fyller år på söndag (nä, vadå lite sent ute), men jag kan ingenting om dessa. Med...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Någon som vet om man kan ladda ner excel och word någonstans?Eller om man kan köpa endast de två programmen av microsoft,och slippa köpa...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp här... Försöker byta avatar men den enda bilden som "godtas" är när den är pyttepytteliten! Vad gör jag för fel? Jag...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: Fossing
·
N
IT & mobiler * Hur tar man bort röda ögon i Photoshop (kan man det?) * Hur gör man om en färgbild till svartvitt? Nirak
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Bisquit
·
K
IT & mobiler Jag använder Nero och följer alla instruktioner. Skivorna spelar de fyra första låtarna utan större problem, men sedan står bara...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Hur stänger man av RTF redigeringen. Finns ju en sån knapp men får bara upp att ett fel har uppstått när jag försöker ändra.....:(
Svar
2
· Visningar
546
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler går det att köra dom i xp på något sätt? installeringen funkar, och när man sätter i skivan så kommer "vill du böra spela"-rutan upp...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Pamela
·
IT & mobiler Han fick formatera om hårddisken och efter det får han inte det trådlösa nätverkskorten på sin dator att fungera. Drivrutinen går inte...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Gnist
·
Z
IT & mobiler Har lagt sig som startsida på min dator, och går inte att få bort. Har sökt igenom datorn och kollat alla programmen, men det finns...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Stalker
·
C
IT & mobiler Jag har programmet Pinnacle Studio 8, där jag brukar redigera mina filmer från tävlingar:) Problemet är bara att jag gärna skulle vilja...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: CarolineB
·
IT & mobiler Finns det någon sida där man kan söka efter mail adresser? Typ så som man söker tele nr?
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Hur gör man för att använda smileys utifrån (alltså andra än dem som finns här på Buke) ?? Jag fattar inte.
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Ströga
·
IT & mobiler Kan man göra med med vanligt putsmedel och trasa? Min skärm har efter vårens allergisäsong blivit nyst på ett antal gånger och är inte...
Svar
6
· Visningar
3 040
Senast: aniara_lenson
·
IT & mobiler På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: astronaut
·
L
IT & mobiler Vet någon vart jag kan ladda ner låtar till datorn. Gärna lagligt dårå :D behöver nämligen en speciell låt.
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Ja, kan man ljusa upp filmer på något vis? Jag kan säga att Movie Maker funkar inte för mig så det är ingen idé att föreslå det ;) Finns...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Baka_kun
·
R
IT & mobiler Kan någon svara mig på ifall det är skadligt för datorn på något sätt att slå på och av den flera gånger om dagen. Sliter det på någon...
2
Svar
21
· Visningar
1 764
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vet någon nur man tar sig runt kopieringsskyddade CD-skivor..? Skulle vilja göra om några låtar till mp3 så jag kan ta med mig dem på...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Och andra program? Jag vill inte ladda ner massa gratisprogram som bara varar en månad utan köpa helt seriöst.Vilken sajt är bäst?
Svar
4
· Visningar
932
Senast: sarma
·
IT & mobiler Om jag vill skapa en reklamlapp och vill ha så längst ner på sidan så står texten på kant så man kan klippa flikar hur gör jag då? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 798
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp