Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Efter den senaste ommöbleringen har endera min bildskärm krymt eller bilden växt? Samma fenomen som om någon lagt in en på tok för stor...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: XarvoX
·
M
IT & mobiler Kan inte alla tipsa om lite roliga onlinespel? :) Det känns som man spelar samma hela tiden! www.betapet.com är ju självklart given...
2
Svar
31
· Visningar
4 865
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Fattar inte.. Digikameran gör filmerna i .MOV och jag har konverterat dem till .avi i "RAD Video Tool" och sedan jobbat med filerna i...
Svar
2
· Visningar
954
IT & mobiler Ena ungen önskar sig en sån i julklapp. Frågade idag i en affär om de gamla xbox-spelen även fungerade med 360'n. Svaret var: Kanske...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: CK
·
L
  • Låst
IT & mobiler Jag har det där programmet.. vad heter det nu.. kommer inte ihåg..:confused: men man kan ändra bilder.. typ ta bort grejer som stör o...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: meodeo
·
R
IT & mobiler Mitt tangentbord har flippat ut, jag kan inte skiva dom sista bokstaverna i alfabetet det blir sahar [ ' ; och inga tecken som procent...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: Baka_kun
·
Z
IT & mobiler http://n.ethz.ch/student/mkos/pinguin.swf Mitt rekord är 319,6 :banana: :banana: :p
2
Svar
35
· Visningar
1 873
Senast: Asterix
·
IT & mobiler Upptäckte att allt inte såg normalt ut på datorn efetr att ungarna varit där. De har på något sätt lyckats ta bort nedre raden i mitt...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: Mysaan
·
M
IT & mobiler Har lagt in en dvd på datorn och jag skulle vilja kunna öppna filerna och klippa/klistra lite i dem. Men det står att filformatet inte...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Meelei
·
IT & mobiler Har skaffat mig Freeweb.. men jag kom på nu att jag inte vet om det var gratis? Enligt namnet så borde det ju vara det, men är det...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Etoile
·
IT & mobiler Min kompis har fått sitt ICQ-nummer stulet. Det går inte längre att logga in på hennes dator och nån annan använder det. Nått tips...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Vet att alla sladdar sitter i så det är inte felet denna gång.
Svar
7
· Visningar
695
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Nu har jag fått min bärbara och jag stör mig otroligt på att musen markerar lite vad den vill, så fort man inte rör musen en stund, hur...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Nån som vet hur jag slipper eländet??? :cry: Tack och lov är det inte min dator... men jag försöker reda upp det iaf... och lyckas...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Blossi
·
M
IT & mobiler Jag har just nu en e-mail adress på home.se, men jag är fruktansvärt missnöjd med deras service på sistone. Varannan dag har de driftfel...
Svar
12
· Visningar
2 767
Senast: Ne0
·
IT & mobiler :eek: Sims alltså, fast den gamla versionen eftersom min dator är så kass. Jag är lite nybörjare, men det har hänt flera gånger att...
Svar
14
· Visningar
1 493
Senast: Fairey
·
F
IT & mobiler Nu hoppas jag på er hjälp. Jag har ett problem, nämligen jag har tänkt köpa en beg. dator till min dotter och mig i julklapp. Men när...
2
Svar
28
· Visningar
2 205
Senast: funlight
·
V
IT & mobiler Jag hade tänkt redigera lite film på datorn men som vanligt så verkar inte datorn vilja förstå va jag menar...:smirk: Hur som helst så...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Jag vill spela in musik från webbradion. Eftersom man kan spela in från stereon till cassetteband så borde det ju kunna gå att göra det...
2
Svar
31
· Visningar
2 519
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jg håller på med ett skolarbete och behöver vetta hur man gör ett kors på dtorn inte ett + utan ett korss tack för hjälpen:bow:
Svar
8
· Visningar
17 824
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp