Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vill ha en svart dator! Men jag har inte råd att köpa nån så det får bli till att måla istället. Men hur? vad ska man använda för...
2
Svar
25
· Visningar
2 596
Senast: Ne0
·
M
IT & mobiler Idag gjorde jag en kul grej. Har ju haft en del problem med min dator till och från. Nu är det så att jag sen innan känner en i Holland...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hej.. jag å några kompisar har gjort en film tillsammans som vi sedan brände på en dvd-skiva..nu är det så att jag vill "bränna" in...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hej, Vet någon hur man för över en dålig kasettinspelning till en CD ? Själva CDbrännande är ju inte så svårt, men kan man och i så...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Om man har en film i windows moviemaker, kan man då lägga in den i en tråd? Och hur?
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Mount Never Rest
·
D
IT & mobiler jo, nu är det så att jag har ett par filmer i avi-format som jag vill spara bilder från. men som väl dom flesta vet funkar det ju inte...
Svar
13
· Visningar
1 585
Senast: Drusilla
·
IT & mobiler Hur ska man göra för att föra över bilder/filmer från mobilen till datorn med USB-sladd egentligen??:confused: :D Har en LgU8130
Svar
8
· Visningar
816
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Någon som vet en sida där man kan ladda upp videor? Asså som Putfile och allt vad dom heter. Grejen är den att jag skulle behöva ladda...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler När jag ska gå in på hemsidan www.student.se så får jag alltid upp varningsrutan: "iexplore.exe har stött på ett problem och måste...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler :D En annorlunda utmaning.. Hur får man en bild att se vintrig ut i ps?
2
Svar
33
· Visningar
2 027
Senast: Svíþjóð
·
A
IT & mobiler Idag när jag startade datorn började den med att klaga på att den saknar en produktnyckel och att det uppstått ett fel vid verifiering...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: moiran
·
R
IT & mobiler Jag behöver lite akuthjälp. Jag gör powerpoint med microsoft office 2000 powerpoint. Mellan mina bilder blir det vitt i ganska många...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Revontuli
·
B
IT & mobiler detta fungerar helt plötsligt inte för mig.. jag håller p med en klubbhemsida och har skalat bort all text och lagt den som...
Svar
10
· Visningar
884
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Okej nu är Mysaan i gång i gen och fattar inget alls som vanligt. 2 problem har uppstått. 1. På ena datorn så kom det helt plötsligt...
Svar
12
· Visningar
891
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler tänkte precis titta på american pie (bränd på dvd) och tankade ner svenska undertexter från undertexter.se när jag ska öppna med vlc...
Svar
17
· Visningar
1 340
R
IT & mobiler Har suttit å försökt förstå mig gimp ett bra ta g nu.. Går sådär.. Det jag inte fattar hur man ska göra är ta bort föremål. T ex ta bort...
Svar
14
· Visningar
1 063
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Igår sa min dator upp sig från allmän tjänstgöring och tackade för sig. Den har ett tag väsnats en del i fläkten och nu la den väl av så...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: moiran
·
U
IT & mobiler Hejsan! finns säkerligen ett och annat datageni här på buke,som kanske till och med skulle kunna hjälp mig?! Har köpt en ny...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: BeastieBabe
·
H
IT & mobiler Hej alla! Jag blev plötsligt mycket sugen på att göra en film av foton, och även lägga till någon musik i bakgrunden. Jag undrar om...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: Olius
·
IT & mobiler Tömmande rubrik :) Jag har ett problem, när jag drar igång min dator och går in så startar ett skitprogram som är automatiskt...
Svar
11
· Visningar
2 148
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp