Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har en gigantisk supertung färglaserskrivare med USB-kabel som är alldeles för kort, måste av utrymmesskäl ha skrivaren i ett rum...
Svar
8
· Visningar
1 340
Senast: Rockriddaren
·
M
IT & mobiler Nån som har InDesign? Vad ligger priset på för de senaste versionerna? Var köper man det? /Marijaa vars program pajat och har en...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Om vi säger såhär: Vad gör jag om jag upptäcker att någon har tagit min bild och använt till en annons. Om dom dessutom har tagit bort...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Rockriddaren
·
D
IT & mobiler Jag har en Canon EOS 350 D och har nu köpt nya Elements för att kunna fota i Råformat men det går inte att öppna bilderna Den ska ju...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Rockriddaren
·
T
IT & mobiler Var skaffar man det och vad kostar det?
2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Här och där lägger folk ut PDF-filer på hemsidor. Och min dator tvär-hänger sig. Inte alltid, men på en del sidor. Har pratat med...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: Rockriddaren
·
M
IT & mobiler I förrgår kväll slutade internet på min dator att fungera. Vi har 3 andra datorer, på dem fungerar internet som det ska. Jag har...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Vad är sidan där man kan kolla villken IP adress man har?
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Renkött
·
IT & mobiler kan inte söka :( Har på passive, nickname m.m. kommer in på hubbar och söker men det står bara och söker. Vet inte riktigt vad jag...
Svar
8
· Visningar
1 022
R
IT & mobiler Det går inte att varken skrolla uppåt eller neråt...:crazy: Är det bara å köpa ny eller går det att fixa till på något sätt??
Svar
4
· Visningar
664
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Okej.. stora feta problem här Ska installera Alien VS Predator som jag förövrigt tycker är ett sånt otroligt nervpirrande och BRA...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Zuzzi
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man formaterar om en fil, om man tillexempel har en film i quick time (stavas?) hur man får den så att man akn...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Är inte spec. bra på lagar. Men jag vet att det är olagligt med fildelning.. Men är det olagligt att skicka egna, köpta låtar till en...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler Idag har jag home.se och jag tycker att det allt som oftast är strul med den, den hämtar inte mejl och ansluter inte till servern öht...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Ne0
·
A
IT & mobiler Ja, ni vet, sånnadära rum man ska klura sig ut ifrån. Någon som har nått sånt som jag kan klura på? Eller något roligt spel kanske...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Baka_kun
·
  • Låst
IT & mobiler Någon som vet några bra och populära annonssidor där man kan annonsera gratis? Inte Blocket då med andra ord. (Hoppas det här inte...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Jag håller på att jobba med ett formulär och får det inte att fungera riktigt. ****LÄNK BORTTAGEN AV MODERATOR**** Detta behöver...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Kan man inte lägga in en spärr eller en varning om nån försöker skriva i en tråd som är mer än 3 månader gammal t.ex "denna tråd är X år...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: sarma
·
F
IT & mobiler När jag skriver in en adress som jag vill gå in på, så händer det inget :confused: Den börjar inte ladda från sidan öht (spelar ingen...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: Baka_kun
·
L
IT & mobiler Vet inte riktigt var denna ska ligga men men:p Har hittat nytt tidsfördrivande spel;)...
2
Svar
21
· Visningar
1 806
Senast: _SunFloWer_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp