Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och min sambo ska flytta in i ett hus som vi ska hyra. Sovrumet är hemskt just nu, golvet är fult och väggarna ännu fulare. De är...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Becca
·
Hemmet Efter många om & men och mycket jobb från mina underbara barn så är mitt hem nu till salu och det känns så jäkla skönt :D För den...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 378
Senast: Lenita
·
Hemmet Är det någon här som råkar veta vilken av resårbottnarna Svandal och Svaneholm som är hårdast? Måste ta reda på det men har inte...
Svar
4
· Visningar
40 295
Senast: Tassetass
·
Hemmet Jag och sambon ska seperera. Jag hade tänkt att lämna det mesta till honom, vill ha med mig så lite som möjligt. Men vad behöver jag...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Waern
·
Hemmet har ett ypperligt tillfälle att köpa ett underbart hus, på rätt ställe och till ett ganska bra pris.. dessvärre är det fuktskadat i...
Svar
10
· Visningar
12 957
Senast: wtf
·
Hemmet Hej! Vi har byggt ett lösvirkeshus nu under två år och sista helgen i maj blir det inflyttning. Det är ett suteränghus och det är...
2
Svar
38
· Visningar
3 294
Senast: Freyja_bus
·
K
Hemmet Har flyttat till en lägenhet med lite udda(?) fönsteruppsättning, vet inte alls hur jag ska "behandla" fönsterna/dörrarna på bilderna...
Svar
6
· Visningar
5 312
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Nu är det äntligen dags för mig att flytta hemifrån, var ju inte en dag för tidig eftersom jag sover på en madrass i min lillasysters...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: sofiaspel
·
Hemmet Blev lite inspirerad av tvättstugetråden och undrar hur det ser ut hos er som har egen tvättstuga i ert hus. Vi bygger ju nytt hus och...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Freyja_bus
·
K
Hemmet Nån som har ideer eller förslag på en praktiskt matta till en trapp. Trappan är ganska ljust grå o jättefin, problemet är att den var...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: snurran
·
H
Hemmet :laugh: Jag & min sambo har precis fått våran nya lägenhet. Men varken han eller jag är duktiga på att inreda. Så vi vill nu ha tips...
Svar
6
· Visningar
1 062
Hemmet Jag bor i 2 rok där varje rum behöver tapetseras om innan jag flyttar. Men ekonomisk (snål) som jag är så undrar jag om det går att...
Svar
6
· Visningar
1 232
Hemmet Jupp. Nu har jag vunnit mitt krig och fått tillåtelse att göra om i köket :devil: Ny inredning är inte ens att tänka på då ekonomin inte...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: snurran
·
Hemmet Vi håller på att göra om hemma. Och planen är att ta bort våra två stycken skrivbord som står bredvid varandra och istället sätta in 3...
Svar
11
· Visningar
2 629
Senast: Zewz
·
Hemmet sambon och jag har precis flyttat till en mysig gård varav det finns ett rum på övervåningen som jag får göra vad jag vill med... :love...
Svar
4
· Visningar
1 618
Senast: godaråd
·
H
Hemmet Någon som har något tips på blommor som överlever på en inglasad balkong under sommaren? Kan bli otroligt varmt där ute mitt på dagen...
Svar
2
· Visningar
952
Hemmet Skulle behöva lite tips till lägenheten, har upptäckt att jag inte är så bra på detta med att få det mysigt men ändå enhetligt och rent...
Svar
8
· Visningar
1 698
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har ännu inte flyttat hemifrån men jag samlar på mig. Jag är av den uppfattningen att köket är hemmets kärna och satsar stenhårt på...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Pojkvännen vill göra om sitt lilla kök på ett enkelt och billigt sätt och då föreslog jag självhäftande väggdekorationer. Men det enda...
Svar
7
· Visningar
12 009
Hemmet In med bilder på era trådgårdsmöbler :) Jag och sambon har flyttat och fått en stor altan :bump: Men vi har inga trädgårdsmöbler och...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Kicki_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp