Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Pojkvännen vill göra om sitt lilla kök på ett enkelt och billigt sätt och då föreslog jag självhäftande väggdekorationer. Men det enda...
Svar
7
· Visningar
12 010
Hemmet In med bilder på era trådgårdsmöbler :) Jag och sambon har flyttat och fått en stor altan :bump: Men vi har inga trädgårdsmöbler och...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Kicki_83
·
Hemmet Nu vill man ju gärna ha ytterdörren öppen, men så är det de där j**la flugorna:mad: Vad har ni för typ av "skydd" för att de ej ska komma ?
Svar
11
· Visningar
7 524
Senast: Prosit
·
G
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av att använda glas som väggytskikt i badrum ist för kakel? Eller något annat "nytt" material (typ gummi...
Svar
2
· Visningar
1 380
S
Hemmet Finns det något "normalpris" för hur mycket tapeter kostar per kvadratmeter på ett ungefär? Jag känner inte marknaden alls men jag...
Svar
9
· Visningar
10 901
Senast: Freyja_bus
·
Hemmet måste finnas fler som jag, som gillar att titta på hus på internet. jag kollar gärna på sånt som man absolut inte har råd med eller som...
2
Svar
35
· Visningar
2 995
Hemmet Ja, det lättaste är ju att ringa fastighetsskötaren, men nu har jag glömt bort det varenda dag i en vecka och kommit på det efter 16...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: aiquen
·
B
Hemmet Vi ska anlita en målare till att tvätta rent o måla om hela huset utvändigt. Har fått en offert från en firma, men vi tyckte att det var...
Svar
13
· Visningar
31 841
Senast: Becca
·
Hemmet Jag köpte en cool fåtölj idag för 200 spänn på loppis, lite sliten och smutsig i tyget men annars i fint skick. när jag kom hem såg jag...
Svar
1
· Visningar
2 945
Senast: tanten
·
Hemmet Jag behöver en hög pall som inte kostar skjortan. Var kan man hitta en sån?
Svar
3
· Visningar
1 811
Senast: PansParis
·
P
Hemmet Ska måla om hallen hemma, och det slog mig att jag aldrig har gjort det innan. Hallen är senast målad för ca 1½ år sedan. Behöver man...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Mixoman
·
Hemmet Jag är ute efter ett sånt där tygstycke man binder upp på sidan av balkongen.. Som insynsskydd, vet någon vart jag kan hitta det? Om...
Svar
2
· Visningar
3 408
Senast: Zaga
·
Hemmet Hjälp! Jag tappade en matolja flaska på golvet och nu är det fettfläckar på tapeten! Någon som vet hur man får bort det??
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Miao
·
Hemmet Jag har ett klickgolv som jag inte riktigt gillar. Det är ekfärgat.. modell billigare.. Kan man måla det? Funkar det ens? Vilken färg...
Svar
2
· Visningar
6 026
Senast: Villasukka
·
Hemmet Jag undrar vad som är bäst att använda när man ska rengöra parkettgolv. Är vatten tillåtet överhuvudtaget egentligen? Har läst...
Svar
1
· Visningar
7 601
Senast: Villasukka
·
Hemmet Vi är ett gäng tjejer som träffas var tredje vecka & har junta. Inte så mycket syende men desto mer skvaller :) Innan & under allt...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: trudilutt
·
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Håller som bäst på att måla om i duschen. Grundfärgen är vit. Och nu står jag och funderar på hur jag ska måla snygga mönster. Vi hade...
Svar
3
· Visningar
1 127
Hemmet Möblerna på bild är inte våra... det enda vi har förrutom en massa gamla slitna möbler är denna grupp med svarta dynor till: Som ni...
Svar
10
· Visningar
11 322
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Jag har nu påbörjat ett litet projekt. Problemet är att jag inte vet hur slutresultatet ska bli. Bara "isärplockad" Tyget på...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp