Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Min make och jag håller för fullt på och planerar vårt hus. Det snurrar allt från, elektricitet, över carport till badrumskakel i våra...
Svar
12
· Visningar
1 883
Senast: Sar
·
Hemmet Jag är nyfiken på den här soffan! Undrar därför om det är nån här som har den, och vad ni tycker om den :) Är den låg att...
Svar
13
· Visningar
3 770
Senast: Scaramouche
·
Hemmet Som rubriken frågar. Har värmer ni era hus? Någon som har kakelugnspannan? *jordvärme? *bergvärme?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 520
Senast: kirrekorv
·
Hemmet Flyttade in i somras och har moppat dem två gånger, bara dammsugit annars, Men det slog mig idag när jag moppade dem, tänk om det är...
Svar
7
· Visningar
2 536
Senast: Sar
·
Hemmet För att få plats med ett 60cm grytskåp måste vi krympa ner diskbänksskåpet till 60.. vilket är viktigast, klarar men sig med ett 60...
Svar
6
· Visningar
2 876
Senast: Clintan
·
P
Hemmet Nu har vi bott här en vecka, jag och min pojkvän Daniel.. Vi hade inga grejjer förutom varsin säng och saker du kan räkna på en hand...
2
Svar
21
· Visningar
2 486
Senast: Sar
·
Hemmet Tog lite bilder på mitt hus på hur det ser ut idag och hur det såg ut när bott i det någre månader. Köpte ett hus i början av året och...
Svar
16
· Visningar
1 737
Senast: Myzan87
·
Hemmet Nu börjar det väl vara julpyntat i de flesta hem, så jag tycker det är dags att visa upp hur det ser ut hos er i juletid :) Såhär...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 335
Senast: Mysgrisen
·
Hemmet Hej! Jag hoppar in från ÄU med en köksfråga! Jag och maken bygger hus och nu är det dags för köket. Vi är i princip helt klara med...
Svar
12
· Visningar
9 658
Senast: KungTulle
·
Hemmet Nu har ja å sombon flyttat till landet och fått våran första postlåda. Jätte kul! Men vi har ett litet problem. Hur får man dit...
Svar
10
· Visningar
2 262
Senast: Kicki_83
·
S
Hemmet Efter två dagars slit (jättejobbigt att vara ledig :D) är "gåbortpresenterna" klara!!! Är så nöjd att jag skickar ett par bilder på...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: soma
·
Hemmet Jag ska renovera här hemma och har väl kommit så långt att jag har en idé om hur köket och väggarna ska se ut, men golvet är kvar. Jag...
Svar
19
· Visningar
2 128
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag är på jakt efter en lampa på fot, typ fönsterlampa. Själva lampskärmen/-kupan ska vara i form av en stjärna och se lite julig ut...
Svar
14
· Visningar
2 696
G
Hemmet Hur gör ni med kläder som enligt tvättrådslappen endast bör kemtvättas? Vad kostar det att lämna in för kemtvätt? Eller har ni något...
Svar
10
· Visningar
28 632
Senast: Scaramouche
·
Hemmet Det är ju bra med energisnåla lampor både för plånboken men främst för miljön. Men vilken sort lampor är mest energisnålt? Att...
Svar
4
· Visningar
1 312
Hemmet Är 423 kWh rimligt för en lägenhet på 62kvm över en period av 3 månader? Har ingen aning vad som är normalt förbruk, därför jag undrar :)
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Piffelina
·
Hemmet Jag bygger just nu ett hönshus och har en liten fundering på taket. Vad ska man ha för lutning på ett pulpettak? Jag har fått en siffra...
Svar
8
· Visningar
9 768
Senast: moiran
·
Hemmet Tjohej! Vi flyttar snart och kan därför inte ha kvar vår latsbyggda TV-bänk då det är ett hörnbord och, ja det funkar helt enkelt inte...
Svar
13
· Visningar
11 555
Senast: Armani__
·
Hemmet Nu behöver jag hjälp med byrå, eller om jag ska kalla det för en hurts. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag letar efter en smal...
Svar
8
· Visningar
3 008
Senast: Ramona
·
Hemmet Dagens i-landsproblem! Jag är väldigt dålig på gardiner, verkar det som iallafall... Köpte ett par som inte alls passade min...
Svar
5
· Visningar
2 125
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp