Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan det inte räcka nu? Psoriasis, hörselskada, diabetes, överviktig(fet), taskiga knän och fotleden, dålig självkänsla, ... Igår...
Svar
10
· Visningar
1 006
Senast: Hippocampus
·
Kropp & Själ .Mamma dog ju, som ni vet, för ett halvår (!! jösses vad tiden går fort!) och samma dygn drabbades ju även @Texaz och @hemlig av svår...
2
Svar
24
· Visningar
2 784
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Började funderar tidigare idag, då jag började prata ålder med en kollega tidigare idag. Han trodde att jag var mycket yngre än vad jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 500
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hej Måste nu ha lite Hjälp och kanske råd om hur jag ska ändra lite i mitt liv.Jag har vänt om dygnet är uppe på nätterna och sover på...
Svar
11
· Visningar
1 029
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Något här som har erfarenhet av stomi? och som vill berätta lite. ..allt från läkning efter operationen o rehab till hur det blev sen...
2
Svar
32
· Visningar
8 317
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 535
Senast: krambanan
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av litiumbehandling, speciellt mot djupa återkommande depressioner? Är tämligen desperat vid det här laget...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
21 192
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Hej alla kloka! Har insett mer och mer att jag måste ta tag i mig själv och allt runt om kring mig. Men hur vet man vilken ände det...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 755
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jaa som rubriken antyder: hur dåligt måste en må för att få -- och framförallt ha nytta av -- antidepressiva mediciner? .... Jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 952
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Som rubriken så upplysande frågar - när är ni onåbara? När väljer ni medvetet att inte vara kontaktbar via mobil? Möjligtvis kan ni höra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 940
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Någon som vet vad man kan göra för att sluta snarka? Min pv snarkar massor, vilket väcker mig och håller mig vaken VARJE natt! Börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 949
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag undrar om ni som testat den ena el båda av tandblekningarna IWhite och BeconfiDent kan ge mig input om vad ni tyckte om dem?
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Ms Sally
·
Kropp & Själ Jag fick ett brev från försäkringsbolaget med bifogat intyg. De vill att jag träffar en ortoped som ska göra en bedömning om hur invalid...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Är det någon vinst, mening med att göra en utredning för adhd, kraftiga koncentrationssvårigheter för vuxen person? Eller är dessa...
2
Svar
27
· Visningar
4 072
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Min läkare har ordinerat kolesterolsänkande medicin. Hon var tveksam först eftersom man får värk av dem. Men nu har jag efter nytt...
2
Svar
22
· Visningar
1 987
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Någon annan som haft det? Båda serum järn och ferritin är jättelåga och jag känner verkligen att jag lider av järnbrist och har alla...
Svar
12
· Visningar
13 423
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Alltså jag blir knäpp i huvudet! Kan någon redogöra för mig hur vi sover i en förenklad form? Tycker att jag googlat tillförbannelse och...
Svar
2
· Visningar
3 321
Senast: sky_fly
·
P
Kropp & Själ Apropå sex och relationer.. I den stängda nätdejttråden diskuterades det varför man benämnde relationen som monogam eller öppen, som om...
2
Svar
20
· Visningar
2 399
Senast: Lillgrådis
·
Kropp & Själ Här kan man testa hur det kan vara att ha dyslexi, Aspergers eller ADHD...
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vad gör man när man mår skit och inget hjälper? Har försökt så länge nu och jag har inget hopp om att det någonsin kommer bli bra. Hade...
Svar
14
· Visningar
1 729
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp