Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Jag har ett aning förvirrande "problem"... kortfattat kan vi säga att jag vill satsa på ett yrke som min handläggare säger är...
Svar
7
· Visningar
3 962
Senast: Wega
·
Skola & Jobb Jag såg i en annan tråd att flera blev förvånade över att man inte hade fika raster. Själv sätter jag mig i min reception och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 163
Senast: Calazirya
·
Skola & Jobb Sitter och kollar efter läroböckerna till min nästa kurs (på universitetet), som börjar nästa vecka. Och har just insett att en av...
2
Svar
23
· Visningar
3 401
Senast: Emro
·
Skola & Jobb Håller på med en skoluppgift och behöver lite hjälp:) En medvetslös kvinna kommer in sjukhuset och för att hon ska överleva krävs en...
Svar
12
· Visningar
4 380
Senast: nannle
·
Skola & Jobb Har tänkt söka till lite olika program/kurser i höst men jag är så otroligt velig. Ena dagen vill jag göra en sak och nästa en helt...
Svar
19
· Visningar
3 625
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Är det någon här som har utbildad sig till florist via komvux eller kanske till och med som lärling? Vore kul att få höra era...
Svar
3
· Visningar
2 177
Skola & Jobb Nån som kan det här med regler kring fas 3? Det jag undrar men inte hittar några svar om, är om man kan ha ett företag vid sidan om sin...
Svar
1
· Visningar
1 362
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp