Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Min sambo åkte precis iväg med ambulans efter ett kraftigt krampanfall. Väljer att inte lämna ut mer om hans hälsa än så. Man får ju...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 551
Senast: Tonto
·
Hemmet Hej på er! Lite osäker på vart jag ska vända mig med detta, hoppas någon här inne kan göra mig lite klokare i mitt lilla problem...
2
Svar
36
· Visningar
3 661
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag är sjukskriven och jobbar just nu några %. Jag hör rätt ofta av mig till VC, dels för att förnya läkarintyg, dels för att läkaren...
Svar
7
· Visningar
1 633
Senast: Sasse
·
Hemmet Jag är i behov av att kunna frysa ner mer (bor i en 2:a så behöver något som tar så lite plats som möjligt). Funderar på om en frysbox...
2
Svar
22
· Visningar
1 759
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Vi gör eget äppelvin enligt recept på bifogad bild. Står att man ska hälla över i flaskor och inte försluta. Varför ska man inte...
Svar
11
· Visningar
836
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som vet hur man löser det här? Jag är sjukskriven och sambon jobbar natt, dottern låter täppt nu när hon sover och sover oroligt...
Svar
10
· Visningar
2 754
Senast: Magnum
·
Tjatter … man handlar på krita och affärsinnehavaren glömmer bort att man är skyldig pengar. … butiken är stängd men man blir insläppt ändå. …...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 080
Senast: Ceta
·
Relationer Alltså vänner:heart Är de inte tusen gånger bättre än romantik egentligen?
2 3
Svar
52
· Visningar
2 377
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag fyller jämnt om ett par månader o hade tänkt att antingen åka utomlands eller ha en fest. Varken resan jag vill göra eller festen...
2
Svar
26
· Visningar
1 749
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Såg att affären här söker folk, funderar på att söka det men tänkte höra om någon jobbar med det här och kan dela lite erfarenheter...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: mysboll
·
Kropp & Själ Varit vegetarian ca 4 år nu och vill övergå till lite fisk pga att min kropp säger att den vill ha det. Har testat äta torsk - gick...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
10 839
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Hej! Någon som vet vad denna underbart vackra blomma heter som växer vilt på försomrarna på Öland...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ "Jag vill känna att jag levt mitt liv..." Vad betyder det för dig?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 244
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi När jag och min sambo flyttade ihop och köpte ett hus tillsammans gick han in med hela handpenningen eftersom jag inte hade ekonomi till...
Svar
8
· Visningar
1 019
Senast: Unafraid
·
Fritid Fanns flera småttingar på ett och samma ställe, vissa var mer orange, denna var mer röd. De poppade verkligen fram. Men vad är det...
2
Svar
21
· Visningar
2 068
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ golit tänkte ta sig en tur till kongens by och kom att tänka på några pre-pandemiska upplevelser. Som när golit senast var i Danmark...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
4 238
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
818
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett jobb som personlig assistent. :heart Men är lite nyfiken på vilka arbetstider har ni, lön, heltid/deltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 611
Senast: Phaedra
·
Kultur Hej! Jag sitter och arbetar om ett manus inför en uppsättning i modern tappning. Har fastnat på ett uttryck och blir inte helt klok på...
Svar
12
· Visningar
1 143
  • Låst
Tjatter Jag har städat en massa i ladorna och ute på gården samt hunnit med en hel del ved :banana: Stjälpredan är med som alltid :D
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
64 285
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp