Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det snabbkaffe eller bryggkaffe, ngn som vet?
Svar
1
· Visningar
467
Senast: Anna
·
  • Låst
Äldre Jag tar på mig att starta en ny tråd i ämnet..... Jag har just läst Vi kom över havet av Julie Otsuka. Den handlar om en våg av...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
105 692
Senast: Killaloe
·
Äldre Dagens i-landsproblem: jag behöver transportera min symaskin för att få den lagad. Problemet är att jag bara har tillgång till en...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Septicemia
·
Äldre Jag var med om en lite obehaglig situation nyss. Läkaren mötte mig i väntrummet, hälsade tog i hand sådär normalt, och hans blick går...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 383
Senast: Thaliaste
·
Äldre Så här i valtider så skrattar man åt det man kan. Just idag skrattar jag åt en valaffisch från kd där det står: Hårdare straff För...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: Maqurell
·
Äldre Hej. Jag tycker att denna tråden är nödvändig i bukefalos eftersom att té är så fantastiskt. Vad är eran favoritsort? Min är Farbror...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 752
Senast: Ryttaren
·
Äldre Någon som är med? Funkar det bra?
2
Svar
20
· Visningar
1 724
Senast: Javan
·
Äldre ...back again, iNHALE is back, for the win. Ja, något sånt. Har inte hängt här på ett par år, nästan 2½. Herregud vad tiden går...
2
Svar
22
· Visningar
2 129
Senast: Marty
·
Äldre När jag flyttade in 2003 fanns en micro men ingen vanlig ugn. Nu har micron börjat ge upp men hv byter inte ut den med motiveringen att...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 199
Senast: Sedna
·
Äldre Ja, förra månaden höjde Telia mitt mobila bredband från 4GB till 10GB, sweet tyckte jag. Vi har klarat oss bra på 4GB hittills, men då...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 728
Senast: honung
·
Äldre Vi kommer eventuellt att stå med två bostäder under något/några år framöver, och kommer då att behöva hyra ut den ena. Det är långt...
Svar
17
· Visningar
2 203
Äldre Har sett reklamen ikväll. Ggr flera För att få spela, visa ditt körkort... Min dotter har inget körkort, bara en id-handling från...
Svar
2
· Visningar
1 574
Senast: GotAsecret
·
Äldre Hur står sig svenska veterinärvårdspriset mot utländska? Gällande alla djurslag. Många säger att vi har extremt dyra kostnader här i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 469
Senast: Ramona
·
Äldre Oavsett hur det går i valet om 14 dagar så har vi ett nytt politiskt landskap framför oss. Om nu just DU käre bukefalist blir ombedd att...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: swemale
·
Äldre Vi fick en ny brevlåda i present av sambons föräldrar då vår nuvarande är för liten och inte vattentät. Nu när den nya skulle upp kom vi...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Kamomilla
·
Äldre Är det verkligen så svårt att stänga en dörr? Jag bor i en BRF där en överväldigande majoritet av husets invånare har totalt omöjligt...
Svar
15
· Visningar
1 940
Senast: Tora
·
Äldre Börjar bli mer och mer ovanligt med fast telefoni. Har ni det? Varför/varför inte? Går det att koppla in ett larm i en mobil...
2
Svar
37
· Visningar
1 998
Senast: athena
·
Äldre Det pratas om kommande debatter hit och dit, men hittills bara små fjuttdebatter mellan två politiker ibland i Agenda. Jag letar efter...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Och_Aye
·
Äldre Jag känner att det liknar kära Bullen, men det är ingen kärleksfråga. Jag har betalat soltid på Meddo men får ingen soltid. Alltså säger...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Bexzor
·
Äldre Måste erkänna att jag dragit öronen åt mig när jag skulle anlita en firma, en av arbetstagarna är en av många internetförpestare som...
Svar
17
· Visningar
1 280
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp