Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Som rubriken så upplysande frågar - när är ni onåbara? När väljer ni medvetet att inte vara kontaktbar via mobil? Möjligtvis kan ni höra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 941
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Någon som vet vad man kan göra för att sluta snarka? Min pv snarkar massor, vilket väcker mig och håller mig vaken VARJE natt! Börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 954
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag undrar om ni som testat den ena el båda av tandblekningarna IWhite och BeconfiDent kan ge mig input om vad ni tyckte om dem?
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Ms Sally
·
Kropp & Själ Jag fick ett brev från försäkringsbolaget med bifogat intyg. De vill att jag träffar en ortoped som ska göra en bedömning om hur invalid...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Är det någon vinst, mening med att göra en utredning för adhd, kraftiga koncentrationssvårigheter för vuxen person? Eller är dessa...
2
Svar
27
· Visningar
4 075
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Min läkare har ordinerat kolesterolsänkande medicin. Hon var tveksam först eftersom man får värk av dem. Men nu har jag efter nytt...
2
Svar
22
· Visningar
1 988
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Någon annan som haft det? Båda serum järn och ferritin är jättelåga och jag känner verkligen att jag lider av järnbrist och har alla...
Svar
12
· Visningar
13 431
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Alltså jag blir knäpp i huvudet! Kan någon redogöra för mig hur vi sover i en förenklad form? Tycker att jag googlat tillförbannelse och...
Svar
2
· Visningar
3 321
Senast: sky_fly
·
P
Kropp & Själ Apropå sex och relationer.. I den stängda nätdejttråden diskuterades det varför man benämnde relationen som monogam eller öppen, som om...
2
Svar
20
· Visningar
2 402
Senast: Lillgrådis
·
Kropp & Själ Här kan man testa hur det kan vara att ha dyslexi, Aspergers eller ADHD...
Svar
6
· Visningar
1 450
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vad gör man när man mår skit och inget hjälper? Har försökt så länge nu och jag har inget hopp om att det någonsin kommer bli bra. Hade...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva gå till gynekologen, jag tror jag har bakteriell vaginos. Jag har kanske även PCO som jag skulle vilja utreda. Men i...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Har, trots medicin, svårt för att somna men med musik blir det om inte lättare så brukar i alla fall den värsta ångesten dämpas. MEN -...
2
Svar
23
· Visningar
2 282
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Min son på snart tre år fick HSP i augusti -13 och jag skulle vilja höra om fler har erfarenheter av det? På honom var det relativt...
2
Svar
27
· Visningar
6 783
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Min mormor har fått en gigantisk böld på ena ögonlocket. Den täcker hela ögat så hon ser inget, sen är hon väldigt svullen även under...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag dog just lite. Har inte läst hela, måste hämta andan mellan varven. http://www.genusfotografen.se/?p=5876 Hoppas hoppas hoppas...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 561
Senast: Barret
·
Kropp & Själ Hej Buke. Nu hoppas jag att ni har många tankar till mig. Jag har blivit diagnostiserad med GAD och residiverande (återkommande)...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
14 990
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Min mage har fått för sig att jag inte tål potatis längre :( Det började i somras med att jag alltid fick så himla ont i magen efter...
2 3
Svar
53
· Visningar
17 646
Senast: tonton
·
Kropp & Själ För 11år sedan flyttade jag hemifrån, alldeles förtidigt men ändå i sista stund. Min mamma var iskall och ständigt på jobbet, hade...
Svar
18
· Visningar
1 681
Senast: MalinJ
·
Kropp & Själ Någon här som går eller har gått på psykodynamisk terapi? Hur upplever nu skillnad mellan den och "vanlig terapi"? Vad gick ni för och...
2
Svar
35
· Visningar
1 822
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp