Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag blir galen! Antingen är det jag som är felkonstruerad eller så är mina skor det. Jag får alltid skavsår. Av alla skor. Jag förstår...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag (och sambon) lider av dålig hållning. Kutryggade med häng i axlarna. Såklart kan vi räta upp oss men i vardagen tänker man sällan på...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: Zaga
·
Kropp & Själ Lite dramatisk rubrik kanske, men det är så jag känner. Jag har offrat väldigt mycket av mig själv i livet, tidigare så var det främst...
2
Svar
24
· Visningar
3 367
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Jag vet inte om jag orkar med det här livet mer, jag mår så dåligt, orkar inte förmå mig att ta tag i något och får ångestattacker och...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
18 799
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Under en period nu, säkert över två månader, har nästan allt jag ätit haft en bismak av lök. Till och med vatten har en bismak av lök...
2
Svar
26
· Visningar
5 991
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Så, jag har inte sett en sådan här tråd på buke och jag tänkte att det skulle vara kul för sådana som är t.ex goth, kawaii, lolita m.m...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 175
Senast: Ryttaren
·
Kropp & Själ Ja som rubriken. Mitt hår växer något sjukt långsamt. Jag färgade det i mars och har knappt utväxt. Om man jämför med mina naglar så...
Svar
13
· Visningar
2 984
Senast: Zussi
·
Kropp & Själ Idag har jag varit till frissan och fixat en ny hårfärg! Men jag blev lite fundersam så jag hoppas verkligen att ni vill hjälpa mig med...
Svar
10
· Visningar
1 731
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Ja, förutom sex då. :p Jag kan få det när jag hör nån prata svenska med utländsk brytning eller när nån pratar thai eller japanska...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 636
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har seriöst ALDRIG blivit så kränkt i hela mitt vuxna liv!! :( Läkaren jag träffade på psyk här om dagen (i onsdags?) sa det rakt...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
29 358
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Kropp & Själ Tycker vi behöver en sådan ;) Här samlar vi några snygga make up's vi gjort, tips på bra grejer eller andra saker inom ämnet skönhet...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
190 463
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Någon som har detta? Jag misstänker att jag har detta problem men eftersom jag är typen som drar mig ordentligt och har ångest över att...
Svar
2
· Visningar
567
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Vad tycker ni om dem? Jag måste vara urusel på att googla, men var hittar man fakta om säkerheten och eventuella biverkningar...
2
Svar
31
· Visningar
3 404
Kropp & Själ Jag ska till Gran Canaria nu i november och har lite frågor ang. Läkemedel. Jag undrar om och vilka intyg jag behöver och hur jag får...
Svar
2
· Visningar
2 127
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft/har smärta vid mens. Lindrar så gott det går med Ipren, vetekudde o s v. När jag var strax före 40 hade jag olidliga...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 942
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag gjorde ju en stor bukoperation för snart 2 veckor sedan, ganska akut. Innan op hade jag rätt hög feber i några dagar. Efter...
Svar
9
· Visningar
4 088
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon som vet vart man kan ringa när man behöver någon att prata med?
Svar
5
· Visningar
484
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Så enkelt så att det egentligen är fånigt... Men idag upptäckte jag EN väg till lycka! Att göra någon ANNAN glad ger mig en så enorm...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Nån här som har det. Har ni blivit bättre med medecin. Hur fick ni reda på det. Nyss fått diagnos på detta. Var dock uppe hos läkaren...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Om en vuxen ger ett barn sin egen receptbelagda medicin och dessutom inte kollar doseringen och barnet blir förgiftad och blir så sjuk...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp