Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag behöver hjälp att sortera i mitt huvud. Det blir långt - ber om ursäkt redan i förväg. en firma är hos mig för att bygga tillbaka...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 803
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag försov mig till jobbet idag. INTE bra och min chef var orolig och det ska gudarna veta att det är jag också (prövotid) och händer...
2
Svar
29
· Visningar
3 444
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Jag har (tyvärr) läst kvällstidningarna idag. I Expressen säger en av medlemmarna i t.A.t.U att hon inte vill se sin son vara gay...
2
Svar
30
· Visningar
3 320
Kropp & Själ Efter en hel del vånda så funderar jag och sambon på att köpa en bostadsrätt. Eller snarare, min del av instansen blir mycket liten så...
2
Svar
25
· Visningar
2 466
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Finns det något att göra åt det? Jag är konstant förkyld! Blir bra i en vecka, kommer igång lite med träningen för att sen vakna med ont...
Svar
14
· Visningar
2 437
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Två föräldrar som lever i nya förhållanden men har ett gemensamt barn som bor hos båda två, varannan vecka. Barnet är i tonåren och mår...
2
Svar
28
· Visningar
2 324
Kropp & Själ Sjukskriven för sjuk rygg. Då passa kroppen på att dra igång en förkylning och idag kom hostan "på riktigt" borde vila ryggen och ligga...
Svar
14
· Visningar
4 960
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag fattar att ingen kan ställa diagnos över nätet, men nån som kanske har en tanke i alla fall? I fredags skulle jag ta upp snusdosan...
Svar
17
· Visningar
5 087
Kropp & Själ Hade ont i halsen på tisdag så vad sambon ta hem material och göra svalgprov på mig (han praktiserar på sjukhuslabb) har jättesvårt för...
Svar
6
· Visningar
1 235
Kropp & Själ Det är väl lika bra att inleda tråden med att Jag vet att en inte bör ställa vård-frågor på ett internet forum. MEN, någon kanske har...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 020
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att jag inte riktigt vet vad jag vill med tråden. Men antar att det är en blandning av att skriva av sig och...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har en vän med psykiska problem. Han tog äntligen tag i problemet, jag hjälpte till litet vid utredningen som tog lång tid... I maj var...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Jag har ätit p-piller i ganska många år men nu tog de slut för ca en månad sen och jag hade inte möjlighet att få nytt recept tills...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: Mell
·
Kropp & Själ I ca 2 veckor har jag haft en molande värk i nedre delen av magen samt i ländryggen. Jag brukar kunna få så typ dagen innan mens och det...
2
Svar
24
· Visningar
3 657
Senast: ponilover
·
Kropp & Själ Ny forskning om sötningsmedel http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/ny-forskning-sotningsmedel-kan-orsaka-diabetes "Vad forskarna bakom...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Så, nu fick jag det sagt! :( Känner mig sårad och orättvist bemött. (inte här på fina buke :D) Jag var liiite kritisk en gång och POFF...
Svar
13
· Visningar
2 772
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vad är det som gör att man blir väldigt berörd av vissa människor medan andra är en axelryckning? Personkemi? (vad är det egentligen?)...
Svar
13
· Visningar
1 327
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har önskat mig en epilator av min sambo i julklapp, men har undrar vilken Och det gör jag med, hahah Jag vaxar ben och brazze. och...
2
Svar
21
· Visningar
2 257
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Jag får väldigt ont i tänderna av att äta ett visst sorts godis. Mitt favoritgodis förstås. Supersura godisbitar. Äter jag "för mycket"...
Svar
6
· Visningar
5 339
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Funderar på att färga mina ögonfransar för o slippa kladda med mascara på vardagarna i alla fall.... Någon som har bra/dåliga...
Svar
16
· Visningar
2 119
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp