Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ska snart ut och resa med en gammalt ragg som flammat upp igen och jag är galet nervös :p Kruxet är att vi ska bila och bo mestadels...
Svar
14
· Visningar
3 414
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Inte ofta jag skapar trådar men jag är ganska desperat nu och jag har försökt googla mig blå utan att lyckas hitta svaret, kanske beror...
Svar
13
· Visningar
2 121
Senast: Smulis
·
Kropp & Själ Alla ni som hävdar att försäkringskassan och systemet är så himla bra. Att alla som har rätt till hjälp får det. Menar ni att det är...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 853
Kropp & Själ Hur funkar det? Mina senaste besök hos läkare har antingen varit via akutmottagning eller hos en privat aktör, 2 år sen senast. Nu...
Svar
6
· Visningar
870
Kropp & Själ Om en f.d. alkoholist efter ett antal år i nykterhet anser sig kunna dricka normalt, köper en flaska vin, får den att räcka i 4 dagar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 957
Senast: Dandylinn
·
Kropp & Själ Hej! Finns det fler här som har rosacea? Vad använder ni för hudvårdsprodukter och makeup? Har ni erfarenhet av Cliniques 'redness...
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: Tecoto
·
Kropp & Själ Hur ska en göra för att hitta en bra frisör? Jag vet inte om en får tipsa om specifika salonger enligt forumregler, men undrar...
Svar
0
· Visningar
410
Kropp & Själ Är det någon här på Buke som sysslar med yoga? I så fall vilken sorts yoga? Eller någon som bara testat några gånger? Vad tyckte ni? Jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 051
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Vad gör en sån? Har fått lov att ta hjälp av företagshälsovården för mitt mående och dom bokade in mig hos en beteendevetare. Vad kan...
Svar
5
· Visningar
2 418
Senast: farin
·
Kropp & Själ Vilka är med mig? :) Jag har precis fått ett uppvaknande. Jag har hamnat i sockerfällan! Jag har alltid haft bra vanor, och aldrig...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 059
Senast: carre
·
Kropp & Själ Jag har precis fått diagnosen ledgångsreumatism o är insatt på cortison (prednisolon) i en kur på 4v. Hur är det för er med reumatisk...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag hatar min hy innerligt... Men den behöver likförbaskat återfuktas såhär framåt hösten och vintern :meh: Så, orsakerna till att jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 231
Senast: JosefineLi
·
Kropp & Själ Har ni tips på hur man slipper att fingrarna svullnar när man promenerar längre sträckor? Nu när mina fötter äntligen är bättre...
Svar
19
· Visningar
11 723
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag vet inte om den här typen av inlägg att tillåtna på buke, men jag provar. Det skrivs ganska ofta trådar om psykisk ohälsa både här...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: MiniLi
·
Svar
31
· Visningar
2 497
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Vad gör man som drabbad av den stora ensamheten? Har helt bytt liv. Från kollektiv-liv i Köpenhamn under många år till att bo i en...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 385
Kropp & Själ Jag kallar Bukes läkarkår för att hjälpa mig.. Det är nämligen så att i februari när jag tränade så gick jag ger på marken för att göra...
Svar
11
· Visningar
2 235
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Har ni bra feeling vad klockan är utan att kolla först? Som när man vaknar t ex. Idag gissade jag 13 minuter fel på tiden. Det är...
Svar
7
· Visningar
580
Senast: ASKAPLASKA
·
Kropp & Själ Alla har inte en Bucket List, jag vet. Jag hade inte det, har aldrig tyckt att jag behövt någon. Jag vet ju redan att jag ska resa till...
2
Svar
23
· Visningar
2 237
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ ...Där så många människor väljer att inte vilja leva kvar? Både kända och okända människor väljer att avsluta sina liv... Har ju själv...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 602
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp