Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har i större delen av mitt liv känt mig kluven mellan de olika "personligheter" som finns i mig, eller intressen/livsmål/vad man nu...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Cydonia
·
Kropp & Själ Finns det några doftkunniga här som skulle kunna komma med lite förslag? Jag är på jakt efter någon ny parfym att variera med, stått på...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Blev stucken av en geting på högra bröstet typ förra veckan. Tog två allergitabletter och så var det inget mer än lite kligt. Nu i morse...
Svar
10
· Visningar
4 008
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Min kompis har en pappa som fått prostatacancer och nu får hon ta hela hans börda själv på sina axlar. Förra veckan hade hon fått...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jimmey Aakesson höll visst tal igen och ville stoppa islamiseringen, hen hade visserligen inga exempel på denna islamisering, men likväl...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: golit
·
Kropp & Själ För sisådär femton år sedan registrerades användarnamnet Dentaku här - valet var självklart eftersom jag redan använde det i chatter och...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag vet inte om jag är helt knäpp eller inte... Men jag behöver skriva av mig och gärna höra era erfarenheter eller så. Som några av er...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 278
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag blir täppt i ena näsborren när jag ligger på sidan och läser inför natten, vilket stör mig. Har därför börjat använda nässpray. Men...
2
Svar
30
· Visningar
1 745
Senast: Coop
·
Kropp & Själ Idag hittade jag något på ryggen som gjorde mig riktigt orolig... Ringde 1177 som sa att jag ska ringa vårdcentralen så tidigt som...
2
Svar
28
· Visningar
9 530
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Hur tillbringar man bäst tiden mellan klockan 12 och 15 en vardag i Kiruna? Vi behöver äta lunch och köpa lite godis, vi luktar kanske...
2
Svar
24
· Visningar
1 707
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag har i nästan hela mitt liv drömt om att få se en levande lämmel. :D Tyvärr så råkade jag tajma in fjällsemestern 2012, tydligen...
2
Svar
27
· Visningar
3 766
Senast: escodobe
·
  • Låst
Kropp & Själ Ställde mig precis på vågen och insåg att jag måste göra något åt saken. Var med i vikttråden förra året men blev sen gravid och tänkte...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
118 230
Senast: svea
·
Kropp & Själ Har käkat prionell i ett halvår nu, men funderar på att sluta. Misstänker att de påverkar mitt mående och jag har dessutom ingen direkt...
Svar
3
· Visningar
1 760
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Kan intelligensen förändras från att man är barn tills man blir vuxen? Förstår ni hur jag menar, fick mig en rejäl funderare. Jag genom...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag har fått en lite konstig reaktion på några myggbett. Jag har ibland varit överkänslig och fått blåsor, men nu har de plötsligt...
Svar
10
· Visningar
16 667
Kropp & Själ Jag har upptäckt en skum grej med min kropp. Ni vet att man kan få röda tryckmärken om något suttit åt någonstans på kroppen. Jag får...
Svar
5
· Visningar
7 143
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Nu har jag äntligen varit till optiken och fått konstatera att jag numera lider av att vara närsynt. Glasögonen kom och gjorde succé i...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 603
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Hej! Jag funderar på att raka mig en sidecut. Har rätt kort hår som det är (1-1,5 dm högst upp, ett par cm på vänster sida, 1-2 på höger...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 908
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det blir ju bättre av att jag har värsta jobb pressen på mig just nu. Självklart...
Svar
14
· Visningar
1 557
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Jag undrar om hur stora problem man måste ha för att få lägenhet med stöd? Räcker det med Autismspektrumstörning och att man har...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp