Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, Ska snart resa till sverige över sommmaren. Har en receptbelagd medecin, men har inte något utskrivet recept på den o är ingen sån...
Svar
19
· Visningar
2 036
Senast: lillebill
·
Kropp & Själ Jag har blivit helt sjukt illamående sedan snart två veckor tillbaka. Jag har sedan jag var gravid sist haft lätt för att bli illamående...
Svar
8
· Visningar
1 002
Kropp & Själ I våras märkte jag att något var på gång. Jag var grinig och hade utslag i hela ansiktet och kom fram till att det måste vara pga jobbet...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag har hört att man inte ska skölja ur munnen efter tandborstningen utan bara spotta ut tandkrämen. Stämmer det?
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Någon som har koll på det där med att klä sig rätt efter kropp? Har noll koll men det enda jag vet är att jag klär mig fel! Hur skulle...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 756
Senast: Gnist
·
M
Kropp & Själ Ja, sitter här och funderar. Jag trivs inte på min nuvarande bostadsort och planerar en flytt, inte än men om ett tag, och då en längre...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ Har ni anmält er? Varför/varför inte? Ämnet kom på tal här hemma igår. Min sambo donerar allt utom sina ögon. Registrerade mig nyss...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 003
Kropp & Själ Jag ska på bröllop om ett par veckor och har inget att ta på mig. Det är klädkod kavaj (brudgummen berättade mycket stolt att jag kunde...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Simply me
·
Kropp & Själ Jag har fått ett rött utslag i ljumsken, ca 4 x 8 cm, svider lite när jag rör i det. Kan det bero på värmen måntro? Jag har smort med...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: honung
·
Kropp & Själ Föräldrar lämnar litet barn ensam i bilen i gassande solsken. Dessutom lyckas barnet välta bilstolen så ungen hamnar face down i sätet...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Hej! För ca 3 dagar sedan vaknade jag upp med smärta i min vänstra fot, smärtan är liksom på insidan av foten och går inte att "känna"...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag måste skriva av mig, vet verkligen inte vad jag ska göra... Som några av er kanske minns skrev jag en tråd för ett tag sedan om mitt...
Svar
6
· Visningar
874
Kropp & Själ Jag håller på att krevera, det är så äckligt varmt i bussarna! AC finns i de flesta, men av olika anledningar funkar dom inte alltid och...
2
Svar
31
· Visningar
2 568
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Behöver akut råd kring torsk. Ska tillaga findus frysta torskfile man skär i bitar och när jag börja skära ser jag att delar av köttet...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Är det någon här som har testat HairBell schampoo och balsam? Det ska ju få håret att växa fortare, men funkar det verkligen? Jag har...
Svar
0
· Visningar
913
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon som vet kostnaden för att uppsöka gynakuten i Stockholm? Karolinska Solna eller valfritt.
Svar
2
· Visningar
733
Kropp & Själ Anmält mig till toughest 5 maj 2015 och tänkt om nån på Buke vart med på något OR innan? (typ tough Viking, superior race) - hur la du...
Svar
9
· Visningar
4 835
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder. Kan man verkligen det, är själv rätt skeptisk. Har kompisar som vräker i sig godis,chips och dylikt efter träning...
Svar
11
· Visningar
1 418
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Hur pass giftig är vanlig (svensk) padda för en människa? Kan man ta upp den utan handskar?
2
Svar
20
· Visningar
9 359
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Jag har hittat en tatuering jag vill ha Har en kompis som tatuerar, och hon säger att den blir ungefär 25 cm lång allt som allt. Och...
2
Svar
29
· Visningar
3 470
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp