Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag fick något infall igår och ringde en kompis och frågade om vi inte skulle cykla tjejvättern tillsammans, tyvärr blev hon eld och...
2
Svar
20
· Visningar
3 485
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Sambon och jag pratar om att resa någon vecka eller två i vinter. Men vi är inte helt säkra på vart vi vill resa. Våra krav är sol, bad...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag får inte till det där med mat alls. Handla och laga, funkar inte! Och jag vet inte varför? I affären blir jag bara snurrig, tappar...
Svar
6
· Visningar
722
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Det ar svart att hoppa mellan spraken. I dag forsokte jag hitta cilantro ... det fanns inte farskt i affaren och da jag inte visste vad...
2
Svar
30
· Visningar
2 732
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag har haft vansinnigt mycket att göra det sista, positiva saker förvisso, men det blir ändå mycket med studentuppvaktningar i släkten...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: fjordtokan
·
Kropp & Själ Om ni äter en rätt med enbart gaffeln, håll ni då den i höger eller vänster hand?
2 3
Svar
43
· Visningar
5 602
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Det är knottsäsong och jag blir väldigt allergisk. Eftersom det är en hemmadag och trädgårdsvistelse som gäller tog jag en tablett...
Svar
13
· Visningar
18 654
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Vad ska man använda för torrschampo om man har rött eller mellanbrunt hår? Har testat lite olika men inget blir riktigt bra i mitt hår...
Svar
18
· Visningar
1 047
Senast: Skogstokig
·
Kropp & Själ På måndag skickas pappren in till PRV - jag ska ansöka om att byta efternamn till ett helt nyskapat sådant. Någon som gjort detta och...
Svar
18
· Visningar
1 585
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag pratar nagellack. Menar inte att göra det här till en skryttråd, mer en i-landsproblemtråd. Jag är nagellacksgalen och har varit...
Svar
1
· Visningar
535
Kropp & Själ Jag har under ca 3 månader haft problem med hjärtklappning och en fladdrande känsla i bröstet plus ovanligt mycket extraslag. Det har...
2
Svar
37
· Visningar
26 257
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ I onsdags kväll var jag och killen ute på kvällen, var otroligt med mygg där vi satt och de var framförallt på mina fotleder. Fick ett...
Svar
3
· Visningar
3 750
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Använder syoss nu men det verkar torka ut min hårbotten. Så tänkte jag skulle testa något annat, gärna inte svindyrt :p Vad använder ni?
Svar
9
· Visningar
629
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Ja, jag VET. Det går inte att ställa diagnos på buke men jag skulle vilja höra era erfarenheter ändå ;). Om det blir värre efter dagens...
Svar
3
· Visningar
1 768
Senast: Balahé
·
Kropp & Själ Är det någon här som har hyperhidros - att alltså svettas ovanligt mkt och sökt hjälp hos sjukvården? Jag har alltid varit varm och...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: Jocelyn
·
Kropp & Själ Hej jag vill ha lite tips och förslag på hur jag ska göra med mitt starka socker sug. Det är svårt och i bland kan jag ta göra...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag ska ta ut min spiral idag och skulle vilja ha ett hormonfritt preventivmedel nu. Är toktrött på att ha obalans i hormonerna och...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag sitter just nu med ett problem som jag just nu löser genom att inte lösa det. I söndags förmiddag fick jag en rejäl smäll på näsan...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hej på er kloka bukefalister! Jag har skadat mitt knä rätt rejält och idag ringde läkaren och meddelade svaret på magnetröntgen som...
Svar
4
· Visningar
1 457
Senast: cikoria
·
Kropp & Själ Jag ska snart ut på en längre resa ca 6 veckor med 2 mensomgångar. så jag försöker få primolut nor utskrivet för att skippa dem...
Svar
3
· Visningar
1 413
Senast: enjes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp