Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tänkte prova något LCHF-liknande och behöver lite starthjälp. Kokosfett verkar många äta, var får man tag på det? Det enda kokosfett jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 271
Senast: Sol
·
Kropp & Själ De senaste 3 veckorna har jag max kunnat sova 2-2,5 h i sträck. Ibland kan jag då vara vaken 1-3 h och sova yttligare 2-2,5 h. Men...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 056
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har enligt min frisör ett typiskt skandinaviskt hår så varför är det så svårt att hitta bra hårprodukter då? ;) Vi bor ju i...
2
Svar
21
· Visningar
4 753
Senast: martha
·
Kropp & Själ Då var den glada helgen slut och släkten har åkt hem. Efter sig lämnar de kylen full av rester som ska ätas upp, pytt-i-panna hela...
Svar
8
· Visningar
4 610
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Är det några här som provat djurens tillskott? Tänker på hayloronsyra, glucosamin, grön läppad mussla etc eller andra blandningar för...
2
Svar
21
· Visningar
8 384
Senast: Boj
·
Kropp & Själ Kära bukefalosare, jag behöver råd. Jag har fått ett mejl ifrån en anonym mejladress. Mejladressen saknar användaruppgifter...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
19 300
Senast: Isituss
·
Kropp & Själ Möglar den på något annat sätt? Jag funderade på detta när jag kastade förpackningen till min grön/blå mögelost? Nu vet jag när den...
Svar
1
· Visningar
2 302
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Hoppar på de-clutter-trenden nu när resten av familjen åkt till fjälls i fem dagar. Det är inte första gången, vi har haft samtidiga...
Svar
17
· Visningar
1 829
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Det började för ett par dagar sedan, eg utan att jag tänkte på det först. Knäet var lite stelt och ömt och det kändes lite ostabilare än...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Har kommit i den åldern där läsglasögen blivit ett måste för att se ordentligt på nära håll. De behövs när jag ska läsa tidningen...
Svar
3
· Visningar
3 564
Senast: LasseL
·
Kropp & Själ ....men det kan alltid bli värre och det finns alltid ngn som har det värre.:crazy: Har haft en del tunga månader och det toppades...
Svar
7
· Visningar
1 839
Senast: Kamomilla
·
Kropp & Själ Jag har haft otroligt torra händer så länge jag kan minnas. Trodde i många år att det berodde på nästintill tvångsmässigt handtvättande...
Svar
4
· Visningar
1 973
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Någon som vet om det numera finns något läkemedel mot typ astma, som intas via inhalationsspray och inte som inhalationspulver? Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 889
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har ett överbett som gör att jag biter mig upp i gommen. Det gör att det ömmar och gör ont att äta mer eller mindre hela tiden, inte...
Svar
4
· Visningar
3 038
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag sökte idag efter en längre tids förnekande och skamkänslor vård för stress och utmattningssymptom. Efter ett sammanbrott på jobbet...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 241
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Som en spinoff på Singoallas tråd tänker jag att vi kan gå all in på det här med vardagslyx och götta oss i det här. Vad har du för...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 600
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ ÄNTLIGEN! Sådär 3,5 år efter olyckan har de nu beslutat för operation av skadade axeln som strular konstant...
Svar
0
· Visningar
701
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag och sambon funderar på matkasse, men det är ju en djungel! Tänker att varannan vecka i början, och snabblagat, gärna svenskt i...
2
Svar
39
· Visningar
4 780
Kropp & Själ Någon som har "fixat till" ytliga blodkärl med laser? Mina ben börjar se alltmer fula ut och jag är inte riktigt redo att alltid gå...
Svar
14
· Visningar
5 344
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Börjar seriöst undra om jag är slut som artist. De värsta ryggproblemen tycks ha "gått över" dvs jag känner att det finns där, men det...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp