Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ 2 st är de, i början trodde jag att de uppkom pga för vild lek :o Men nu har jag inte haft sex på 1,5 månad, och blåmärkena är kvar. De...
Svar
2
· Visningar
5 826
Kropp & Själ Misstänker till att börja med att jag är på väg att bränna ut mig själv. Dessvärre finna ingen lägre växel just nu. Det är bara 10...
Svar
4
· Visningar
832
Kropp & Själ Nu, kära bukare, ska ni få något att vilt spekulera i! :D Jag har det senaste året dragit ner rejält på kolhydraterna - mest för att...
Svar
13
· Visningar
1 498
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Jag har i hela mitt liv fått höra att jag skall sitta stilla. Vilket jag alltid har haft svårt för. Jag har också större delen av mitt...
Svar
1
· Visningar
659
Kropp & Själ och inlevelsefullt, om att övervinna rädslor för att göra det man vill...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Har vrickat foten och det känns inte riktigt som det brukar göra, (gjorde det igår). Får sockerdricka i foten om jag inte har den i...
Svar
7
· Visningar
632
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Mitt minne är det milt sagt si och så med. Vissa dagar fungerar det, men långt ifrån alltid. Minsta lilla stress eller att jag är trött...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Det kliar! Över hela överkroppen! Jag har inga fler allergitabletter hemma, har några i stallet men det är ju "långt" dit nu och ännu...
2
Svar
35
· Visningar
6 304
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag drog ut en visdomstand för ungefär ett år sen (minns inte exakt men något sånt) och efter det har jag mer och mer upplevt att mitt...
Svar
9
· Visningar
4 832
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är inte så bra på sånt här med bilar ibland. Elle jo, jag vet att de SKA funkar liksom..... Så därför har jag någon fråga om...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Mynta2
·
Kropp & Själ Jag var till läkaren idag. Pratade lite allmänt om hypotyreosen och fick höja min Levaxindos. Sen frågade jag lite om jag kunde få...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
25 660
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Antar att det är stämbandskatarr jag fått, har i alla fall ingen som helst röst idag... :p Måttligt kul när man har minstingen hemma...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Frågan i sig behöver väl egentligen inte ställas, men jag diskuterade med en väninna om det starkaste skälet till att köpa...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
10 840
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Haha lite konstig fråga alls, men har någon koll på innehåll och kcal i Billys pan pizza; fast endast botten? Har skrivit o frågat på...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: KaffeKask
·
Kropp & Själ Jag kan inte sova. Sover max ett par timmar sen är jag vaken igen. Får inte i mig någon mat, allt bara fastnar i munnen och går inte...
Svar
13
· Visningar
1 630
Senast: akleja
·
Kropp & Själ Hej! Just nu lever sambo och hans familj lite i dödens väntrum, svärmor har cancer och blir bara sämre och sämre. Svärmor själv...
Svar
7
· Visningar
1 667
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag kommer ihåg att jag läst här på forumet om några som smälte Ahlgrensbilar i grädde och sedan vispade och hade i tårta. Går det gör...
Svar
12
· Visningar
2 506
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Någon här som har gjort en sådan? Är det precis som det låter, att någon står och tittar på medan man kissar? Eller är det kameror...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 852
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Det är oerhört sällan jag drabbas, men idag är en sån dag... FINNS det något man kan göra, annat än att hälla en hink isvatten över...
2
Svar
37
· Visningar
3 884
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft väldigt lätt för att få blåmärken och minsta lilla beröring på huden kan göra sååå ont. Min pojkvän kan knappt ta i...
Svar
2
· Visningar
1 857
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp