Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Skulle så gärna vilja veta lite hur min framtid kommer bli, speciellt kärleken. Är det någon som kan spå personer och har lyckats med det?
Svar
2
· Visningar
709
Senast: sthu
·
  • Låst
Kropp & Själ Har länge funderat på att tatuera en text på bröstet(över brösten) men vet inte vad för text helst något på engelska. Har tänkt lite på...
Svar
5
· Visningar
3 324
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Efter en mörk höst och vinter och förkylningar som avlöst varann känns det som att kroppen behöver lite extra energi.Kan extra D-vitamin...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 935
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har nu under ett par dar varit allmänt yr. Inte så att jag svimmat men så att det känns som man är på en båt hela tiden typ.. Jag...
Svar
11
· Visningar
2 663
Senast: piggelin
·
Kropp & Själ Någon här som varit med om det? Hur ont gör det på en skala? Går det att överleva?... Jag trodde väl aldrig att "vi skickar en...
Svar
4
· Visningar
2 328
Senast: gillaj
·
Kropp & Själ jag var just ute med hunden och det är ishalka ute,självklart stod jag på öronen. vad var det för nr till någon som kan vidarbefodra...
2
Svar
29
· Visningar
3 523
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Har sedan hösten 2009 haft grava problem med min hjärna. Då tappade jag all förmåga att ta in information. Allt jag har läst om under...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 759
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Försöker få ta på min läkare jag träffade på sjukhuset för att diskutera sjukskrivning, men det är ju lögn i helvete! Har liksom inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 954
Kropp & Själ I januari för 7 år sen så var jag med om ett sexuellt övergrepp, jag var på besök i en kompis stad och vi gick på en födelsedagsfest där...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 479
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Har under längre tid försökt behandla bort mina fotvårtor, utan framgång. Har varit i kontakt med VC men de prioriterar annat. Har någon...
Svar
12
· Visningar
10 077
Senast: Idahoe
·
Kropp & Själ För ett år sedan for jag av cykeln och bröt mitt nyckelben, och fick opereras. Jag har alltid arbetat med hårda, fysiska jobb i stall...
Svar
14
· Visningar
1 989
Senast: Dalakhay
·
Kropp & Själ Har googlat och letat efter en sida där man kan få tips på frisyrer. Närmar mig 50 med stormsteg och funderar på om jag kanske skulle...
Svar
7
· Visningar
1 968
Kropp & Själ Nu gäller det inte dra-på-lakan, utan helt vanliga lakan. Det är heller inte intressant om eller att du inte viker dina lakan, det är...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
16 278
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag har haft psykiska problem under hela mitt postpubertala liv. Jag har varit deprimerad en större del av mitt liv än jag varit frisk...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 842
Senast: nosesharks
·
Kropp & Själ Jag har fått en vit prick i munnen på andra sidan ena kinden. Kan det bero på att jag bitit mig själv? Har haft den i två dagar nu. Lite...
Svar
2
· Visningar
2 782
Kropp & Själ Funkar det? alltså när bristningarna redan sitter där? Fick barn för strax över året sen,och har 3-4 rejäla ränder på magen,breda och...
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Ja vad ska jag göra? Hux flux har det nu nästan gått 5 år sen jag fick min hormonspiral och nu är det alltså dags att bestämma sig för...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 701
Senast: emma74
·
Kropp & Själ Jag har ganska gula tänder. Så pass att jag skäms över dem. Dricker te och kaffe och vin... Plus att jag ju är 54, mina tänder har varit...
2
Svar
21
· Visningar
8 531
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med kroppen och för det har jag sökt till diverse sjukgymnaster och naprapater de senaste 7 åren. Idag var...
Svar
5
· Visningar
3 058
Senast: ameo
·
M
Kropp & Själ I början/mitten av januari åkte jag på bra med stryk i en olyckshändelse i stallet och fick ta en tripp till sjukhuset, fick en spark i...
Svar
1
· Visningar
1 443
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Emmi-pet ultraljudstandborste

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp