Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ni kvinnor (äkta seniorer ;)) som nått klimakteriet, vid vilken ålder började ni känna av förändringarna? Och hur yttrade de sig?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 198
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag kan ibland - från ena dagen till den andra - få nåt knas i handleden. Har svårt att lyfta t.ex en stekpanna. Det liksom ilar till...
Svar
1
· Visningar
1 061
Kropp & Själ Vill tipsa om en serie från SVT. Sex av åtta delar har visats. Mycket tänkvärt. http://www.svtplay.se/video/1578971/del-1-av-8
Svar
10
· Visningar
1 212
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Att besöka tandläkaren är det absolut värsta jag vet:( Min gamla tandläkare finns inte längre kvar sen ett par år och jag har...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Någon som har några tips om vad jag kan göra för att hjälpa mina ansträngda ögon. Stundtals är det så illa att jag knappt ser text...
Svar
15
· Visningar
2 573
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Har kört med honung men det kanske inte tillför så mycket fukt så undrar om ni har några tips? Helst utan parabener, linolool och andra...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ .... Eller herpes eller höstblåsor eller nått annat men vi behandlar men antibiotikakräm så blir det nog bra. Ja så sa läkarn idag...
2
Svar
20
· Visningar
6 913
Kropp & Själ Jag har drabbats av en ordentligt jobbig huvudvärk det senaste (året?). Den är väldigt förutsägbar och jag undrar om någon här har någon...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: Lavinia
·
Msm
Kropp & Själ Msm,kan man köpa den för häst och äta själv,är det typ samma??
Svar
7
· Visningar
928
Senast: peace
·
Kropp & Själ Såg ett inslag på tv4 om att många med psykisk ohälsa hemlighåller sina diagnoser. Vet att det finns en del här på buke (inkl jag själv)...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 004
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Tänk typ en ledig dag då ni på det stora hela gör väldigt lite. Kanske går någon promenad och grejar lite men sen spenderar ganska många...
2
Svar
30
· Visningar
3 204
Senast: Hallonsoda
·
  • Låst
Kropp & Själ Hejsan, ja nu är de jag igen! Är sjukt sugen på att gadda mig, ingen som har tips på tatueringar med tema typ döden/skräck, döskallar...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Det känns som att jag är en av få som får svettfläckar under armarna när det är varmt. Är det så ovanligt? Om ja, hur gör ni för att...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 696
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Är nyfiken på KBT och hur det fungerar. Läser till undersköterska och har läst lite om det, men skulle vilja få höra lite av dina egna...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Maqurell
·
Kropp & Själ Jag blev sparkad för drygt en vecka sedan och förmodligen även trampad på handleden. Jag blev röntgad både framlänges och baklänges och...
Svar
4
· Visningar
1 228
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hej alla fina! Jag tänkte kolla vilka tips ni har på hemsidor som säljer parfymer och hudvårdsprodukter =) Hade varit perfekt nu när det...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: johannas
·
Kropp & Själ Trots att det fortfarande är kallt så man halvt fryser ihjäl, så är det ju snart vår och sen sommar, och med den tiden på året kommer...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 315
Senast: Fia
·
Kropp & Själ Någon som vet om plague off till människor fungerar bra? Finns det alternativ till att skrapa bort tandsten hos...
Svar
11
· Visningar
1 712
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Jag har under flera år haft problem med acne. Jag har nu fått bukt på det och drabbas bara av mindre finnar då och då. Men alla dessa år...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Hyr ett litet hus sedan mer än tio år. Har aldrig haft någon hyreshöjning, men heller ingen höjning av standarden som är rätt låg. Nu...
Svar
19
· Visningar
2 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp