Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad har ni drömt senaste tiden? Min senaste dröm var mycket snurrig, men rätt häftig ändå! Började med att drömma om en kompis och...
Svar
11
· Visningar
2 657
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Gammal användare, nytt nick. Skaffade nytt då jag tycker den här frågan är lite pinsam :o Det här kommer låta som väldens knäppaste...
2
Svar
23
· Visningar
5 356
Kropp & Själ Måste bara skriva av mig är så trött på det här nu! Jag är psykiskt sjuk lider av borderline och PTSD och folk som jag inte längre...
Svar
12
· Visningar
2 312
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag rör mig mycket och svetts ymnigt vid ansträngning. Mitt svett svider kraftigt i ögonen eller i sår. Det orsakar också korrosion på...
Svar
12
· Visningar
7 213
Senast: Poxz
·
Kropp & Själ När man är fast i en jobbsituation där man tvingas samarbeta med människor som gör att man mår fysiskt illa när man ser dom- hur tar ni...
2
Svar
31
· Visningar
3 220
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag har ofta sprickor som ömmar i skrevan precis ovanför urinröret. Oftast svider det bara och syns, men idag blödde det rejält med. Kan...
Svar
12
· Visningar
2 284
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Inleder med att fråga om tinnitus kan vara tillfälligt? Sen Ända sen jag var ganska liten har jag haft ett svagt pipande ljud, en...
Svar
10
· Visningar
3 533
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Har ni provat det? Är det enbart för doften eller tillför det fukt också? Har ni provat VS, vilka dofter gillar ni?
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Svarta
·
Kropp & Själ Kanske lite dum fråga, jag har ju en depression ligger och gror. Men nått jag funderar mycket på är att jag gärna håller mig för mig...
2
Svar
36
· Visningar
5 661
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Inget troll, bara blyg. Några satt och snackade om omskurna män och om det är nån skillnad jäntemot vanliga snoppar. Gör man jätte...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
18 751
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Undrar om någon här har varit till en livscoach av något slag. Vad var dina bekymmer? Vad gav besöket/besöken?
Svar
0
· Visningar
655
Senast: tott
·
S
Kropp & Själ Skjuta upp mens med p-piller, är det ok eller inte? Har hört både och och blir lite förvirrad :meh:
2
Svar
25
· Visningar
6 106
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag brukar akta mig för att klaga över hälsan men nu är det så förbryllande att jag vill tillfråga buke-kunskapen. för ett par...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hör egentligen till U men tror tråden passar bättre här:) Ni som har diabetes, vad gjorde att du misstänkte diabetes? Symptom? Hur...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Någon som provat? Är en busoholic, och använder mig i vanlig fall av acos eller Åhléns. Men är så jävla trött på att behöva smörja...
Svar
17
· Visningar
7 150
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Stämmer detta? Har hört det så länge nu så är sugen på att testa. För om detta stämmer sparar man ju bra mycket pengar som jag i vanliga...
Svar
8
· Visningar
8 855
Senast: Swe165
·
Kropp & Själ Har man (kan man ha) feber när man har nässelfeber? Eller är det bara utslag med ett missvisande namn? (vilket mitt googlande säger mig)
Svar
9
· Visningar
1 320
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Eftersom Buke är allvetande inom många ämnen så börjar jag här innan jag springer till doktorn och ojjar mej:D I februari bröt jag...
2
Svar
24
· Visningar
12 777
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag har hittat en så himla snygg klänning, som följer kroppsformen. Eftersom jag är aningen för mycket vadderad runt magen, så blir det...
2
Svar
36
· Visningar
6 138
Senast: hier
·
Kropp & Själ "Trendbrott. Stroke och hjärtinfarkt ökar hos unga män och kvinnor i Sverige. En förklaring kan vara att fettintaget har stigit kraftigt...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 752
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp