Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Relationer @Gotthard Väntar med spänning på fortsättningen 😁
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
237 795
Senast: Mineur
·
Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 897
Juridik & Ekonomi Black Friday i antågande, eller vecka eller vad det kallas nuförtiden. Vilket är ditt sämsta köp, i år, genom tiderna? Köpt en häst på...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 674
Senast: Snubbelfot
·
Kultur Har ni sett serien om 2050 på SVT? Vad tycker ni? Jag tyckte den var väldigt bra, vi kommer behöva göra en stor omställning till 2050...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: Lager
·
Tjatter Jag ska på min systers 50 årsfest om några veckor och jag och den tredje systern vill göra någon lek eller liknande istället för bara...
2
Svar
30
· Visningar
22 428
Senast: tott
·
Samhälle Ja, vart blåser det minst i Sverige? Och vart blåser det minst och har mest soltimmar? Alltså, kombinationen, inte bara mest soltimmar...
2
Svar
31
· Visningar
7 597
Senast: Habina
·
Hemmet Bor i hyresrätt och har fått tvättmaskin installerad i badrummet. Men satan vad den vibrerar vid centrifugering. Måste den stå på...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: movi
·
IT & mobiler Hej! Jag hade tänkt göra intervjuer via telefon till mitt examensarbete men har inte en aning om hur man spelar in samtal? Hjälp! :bow...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Fille
·
Kultur Stjäl ämnet från tråden med de bästa filmerna :o:o Vilken är den bästa bok du läst?
2 3
Svar
54
· Visningar
2 965
Samhälle Lite kryptisk rubrik men jag försökte hålla den kort. Vår dotter ska alltså resa till Australien på ett work and travel-visum som...
Svar
13
· Visningar
1 365
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Jag ska ha fokus att få i mig mer protein. Men min sjukdom gör att jag inte riktigt har ork att hitta på variation på vad jag äter...
2
Svar
22
· Visningar
973
Senast: Riru
·
IT & mobiler Jag använder hotmail och många av de mail jag vill ha hamnar i skräpposten (såväl önskad reklam från företag och vanliga mail från...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur mycket sover ni? Sover ni tillräckligt? Jag kan bli stressad över att jag sover för lite. Dels tar det tid för mig att somna på...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 135
Senast: Reville
·
Svar
2 018
· Visningar
78 820
Mat VAD kan jag laga för rätt som innehåller tonfisk? Har googlat men det blir mest röror och så. Tonfisk måste vara varm enligt mig, annars...
Svar
11
· Visningar
1 495
Juridik & Ekonomi Jag äger en fastighet som är taxerad som jordbruksfastighet, dock drivs ingen aktiv näringsverksamhet. Nu har vi lagt nytt tak på...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 402
Mat Vår köttermometer har valt att ge upp samma dag som vi behöver den... Vi ska göra en stek på älg. Enligt receptet ska 1 kg vara inne i...
Svar
3
· Visningar
1 899
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Svärmor har en Android-telefon, Android 9, som saknar alternativet för att ställa in en bakgrundsbild och jag lyckas inte lista ut vad...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Nizhoni
·
Kultur Någon som såg SVT:s uppdrag granskning om mjölkgården? Jag skulle inte kalla det något annat än djurplågeri det som visas på bilderna...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 030
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Min knäled hoppade ur led (men hoppade tillbaka) för drygt en vecka sedan. Jag blev skickad till akuten där läkaren konstaterade inga...
Svar
19
· Visningar
2 345
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp