Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Övr. allmänt Jag tänkte överraska sambon med ett par dagars vandring/paddling i sommar, och vänder mig förstås till Buke-oraklet för förslag! Helst...
Svar
13
· Visningar
1 078
Övr. allmänt Jag funderar lite, här: Jag har en drömresa, en riktigt sanslöst underbar, SVINDYR drömresa, av en sort som bara är lyxig och överdådig... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 055
Övr. allmänt Hej Stockholmare och andra med Hornsgate-kompetens, Ponera att jag lyckas knö in min dubbdäckade bil på Hornsbruksgatan utan att dess...
Svar
11
· Visningar
1 463
Övr. allmänt I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa...
Svar
12
· Visningar
1 163
Övr. allmänt Hej Buke! Här brukar man ju kunna få svar på allt så ag har en fråga! Fick idag en summa pengar insatt på mitt konto från KTOINS FR...
Svar
4
· Visningar
8 118
Övr. allmänt Eftersom mina ögon är värdelösa och extremt känsliga för solen, så ska jag få ett par bra och snygga solglasögon av min kära mormor. Har...
Svar
0
· Visningar
601
Övr. allmänt En snabbfråga, försöker hitta nya avsnitt av Greys men jag vet inte hur långt/vilken säsong jag sett. Det senaste jag minns är att...
Svar
1
· Visningar
561
Övr. allmänt Jag upplevde fascination blandat med lite äckel över detta fynd jag gjorde i kattmaten igår, och jag känner att jag måste veta exakt vad...
Svar
14
· Visningar
2 160
Övr. allmänt Hejsan! Jag vågar inte riktigt lita på mina skills med google maps och frågar därför här om det är möjligt att åka till Landvetter...
Svar
6
· Visningar
1 718
Övr. allmänt Då mina google-skills sviker mig så vänder jag mig nu till Buke som rymmer så mycket kunskap! Jag skulle vilja hitta ett ställe i...
Svar
6
· Visningar
2 538
Övr. allmänt Vad är klockan nu!? Ställde om min iphone igår men den ställde fram sig själv ytterligare en timme trots att jag inte har inställt... 2
Svar
20
· Visningar
2 229
Övr. allmänt Jag håller på att bli galen! Tror för första gången jag upplever en vägglössattack sen jag var i Australien. Känner igen utseendet på...
Svar
0
· Visningar
841
Övr. allmänt Jag har nog råkat lova mer än jag kan hålla... På lördag ska jag bjuda 9 personer på påskbuffe! Jag har kommit fram till att jag kan... 2
Svar
24
· Visningar
4 276
Övr. allmänt Nu har jag gått runt i en vecka och irriterat mig på en besserwisser till person som alltid ska ha rätt.:devil: Vi började prata om en...
Svar
8
· Visningar
8 313
Övr. allmänt Om två parter skriver ett skuldebrev och den ena river sitt skuldebrev. Gäller det isåfall ändå? Och hur ska det vara skrivet juridiskt...
Svar
3
· Visningar
1 237
Övr. allmänt Kan man fortfarande skänka kläder till välgörenhet? Om jag lägger kläder i Myrornas insamlingslådor, går de endast till försäljning om...
Svar
16
· Visningar
2 348
Övr. allmänt Jag är inte insatt alls i det som pågår där borta, men ser artiklar om en eventuell attack mot usa. Varför är nordkorea "arga"? Blir... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 067
· lbb
Övr. allmänt Vad skall man säga. Flyttade hästen till nytt stall vid årsskifter. Nytt konto som stallhyran skall betalas till. Och här har det...
Svar
8
· Visningar
1 900
Övr. allmänt Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till...
Svar
2
· Visningar
1 055
Övr. allmänt Jag och maken kom på den goda idén att ha påskmiddag. Nu har vi bara ett problem... Bortsett från ägg, vad äter man egentligen på...
Svar
12
· Visningar
1 287

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

• Utställnings tråden
  • Horsereality IV
  • Träning, hälsa och kost 4

Dagbok

• En vecka kvar

Radannonser