Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mina naglar är värdelösa. Har alltid varit väldigt mjuka och går av jämt. En period i vinter så målade jag dom kontinuerligt och dom...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ "Vill du hindra pandemier och nya, exotiska sjukdomar? Fundera inte bara över vaccin och läkemedel – utan också varför...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Idas
·
Relationer Detta kanske hade passat bättre som ett dagboksinlägg. Men känner att jag kan behöva andras syn på saken. Kan han vara intresserad eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 534
Senast: MrPannkaka
·
Kultur Jag är så på den serien som går på SVT Play. Han är så super rolig med sina skämt🤗. Hans mimik är ju otroligt fascinerande. Damerna...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Ponylove
·
IT & mobiler Jag söker hörlurar som påminner om peltor ws alert, dvs trådlös och (helt) bullerdämpande med möjlighet att stänga av medhörning. Men...
Svar
17
· Visningar
1 153
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Bröt armen för drygt ett år sedan (ulna precis vid armbågsspetsen, snedfraktur, tror det flera "bitar") och blev opererad med platta...
Svar
13
· Visningar
16 718
Senast: Nepenthe
·
P
Samhälle Är dessa "äkta"? Dvs, går pengarna till det ändamål som de utger sig att stödja? Jag fattar att det finns bluffar, som överallt, men det...
Svar
6
· Visningar
710
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Ska köra en inpackning med salicylsyra i håret, kan jag färgà håret nån dag efter det? Är blekning. Eller kan det bli någon reaktion...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Kära bukefalos, jag är i behov av råd och perspektiv! Jag står lite i valet och kvalet inför sommaren. I dagsläget har jag fått ett...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 805
Senast: cirkus
·
Hemmet Vi har en trappa hemma som alla (inklusive oss själva) uppfattar som brant. Man skär liksom upp hälsenorna när man går ner :cautious...
Svar
7
· Visningar
1 681
Senast: Presto
·
Samhälle Som det ser ut idag så bidrar skatterna på drivmedel i hög grad till underhållet av vägarna. De inomsterna kommer att minska när...
2
Svar
22
· Visningar
1 723
Senast: Seabaz
·
Mat Har ni några favoritrecept baserade på räkor? Detta är nog värdens bästa räksoppa...
Svar
17
· Visningar
1 138
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag ska laga 3 tänder om en vecka. 1 hål är nytt och 2 hål är gamla lagningar som gått sönder och där nya bakterier letat sig in, gjort...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 866
Senast: BernT
·
Fordon Nu har jag googlat mig blå och provat det jag kunde hitta. Jag har en personbil som har ett 13-poligt eluttag och i det eluttaget...
Svar
17
· Visningar
3 227
Relationer Min bror går på mässor i församlingar som är emot homosexualitet. Jag är lesbisk. Jag har påpekat lämpligheten i det, men det är hans...
2
Svar
25
· Visningar
2 574
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Gudarna vet hur detta har gått till, men jag har gått med på att prova att vinterbada! :eek: Hur gör man för att lida minst skada? Är...
2
Svar
25
· Visningar
1 673
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Blir flera gånger i veckan taggad i dessa inlägg/story på instagram. Gissar att det är någon form av spam (?) men skulle vara kul om...
Svar
9
· Visningar
1 099
Kropp & Själ Hur reagerar ni på det?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 951
IT & mobiler Hej! Jag blir inte klok på de olika symboler som tex Tinder har, ganska ny där så lite av en djungel... Om jag går in på mina...
Svar
0
· Visningar
2 105
Kropp & Själ Jag önska att jag aldrig mer får höra att någon har gått bort i onödan.
2
Svar
33
· Visningar
2 503
Senast: Aviello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp