Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Övr. allmänt Går det att få bort fettfläckar på tapet? Gav mina katter tonfisk i olja och dom lyckades få det över halva väggen O_o knasiga djur. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 299
Övr. allmänt Hej! Nu i sommar fyller jag arton och har än så länge ingenting planerat. Många kompisar har redan bokat någon veckar partyresa, men...
Svar
3
· Visningar
1 111
Övr. allmänt Om det står Kavaj vad innebär det. Kavaj med byxor som inte "hör till" kavajen eller innebär det kostym. Vilka färger bör man inte...
Svar
17
· Visningar
3 059
Övr. allmänt Jag har haft hälsporre sedan i august förra året och nu änteligen har det gett med sej. Men nu har jag fått värk i trampdynan på samma...
Svar
2
· Visningar
732
Övr. allmänt Eftersom man får svar på allt på buke :) Jag och maken tänkte dra iväg på en liten minisemester, 26-28/4. Men vi vet inte vart. Vi är...
Svar
13
· Visningar
1 534
Övr. allmänt Sonen ska på begravning på torsdag, eftersom mannen vars gård han och hans kompis skött om, hastigt avlidit. Jag är dock dålig på vad... 2
Svar
29
· Visningar
12 085
Övr. allmänt Nu är jag värsta peppad att utöka mitt sparande. Ynka 25 000 kr sparade. Ska sätta in 15 000 kr på bättre sparkonto av dessa pengar. Och... 2
Svar
25
· Visningar
3 923
Övr. allmänt Nu har det börjat drabba idrotten. Otäck utveckling. Hur ska vi stoppa detta då, anser ni
Svar
18
· Visningar
1 557
Övr. allmänt Har dom inget annat att sysselsätta sig med. Ett visst försäkringsbolag gör reklam. Mannen säger, "självklart äger jag min bank. Gör...
Svar
12
· Visningar
1 771
Övr. allmänt Nu behöver jag lite input innan känslorna tar över förnuftet. I slutet på oktober ville en nära vän skiljas från sin sambo. Problemet... 2 3
Svar
58
· Visningar
8 249
Övr. allmänt Min pojkvän och hans kompisar ska ner till tyskland i sommar, och de ville att jag skulle följa med ner. Frågan är om DE får ta med...
Svar
18
· Visningar
2 285
Övr. allmänt Ni som har en sådan här, vilket jag hoppas det finns!:) Vore jättekul att få höra om ni är nöjda med bilen eller inte? Är den rolig att...
Svar
4
· Visningar
1 063
Övr. allmänt Någon som har provat? Känner någon som använder? Positivt? Negativt? Doft? Jag försöker introducera det för min sambo då jag tycker... 2
Svar
39
· Visningar
6 544
Övr. allmänt Ska dit ett par veckor i januari :d Försökt googla vad man kan göra där men kommer inte fram till så mkt vettigt. Först och främst...
Svar
13
· Visningar
1 317
Övr. allmänt Ilandsproblem. Min gamla xperia mini x10 börjar ge upp. Jag är mest sugen på S3:an som synes, men är den så bra som dom försöker få... 2
Svar
20
· Visningar
1 908
Övr. allmänt Har haft min iPhone i 3 år och aldrig varit missnöjd. Den har verkligen hålla för det mesta och jag har aldrig saknat någon funktion...
Svar
9
· Visningar
1 095
Övr. allmänt Vad tycker ni om tex kiss glassarna. Jag gillade stolen bäst, ursmarrig :d
Svar
14
· Visningar
1 199
Övr. allmänt Har en gammal guldring som jag tänkt sälja. Fått av avlägsen släkting för länge sen och den är ful, enligt mig, samt för tung för... 2
Svar
21
· Visningar
7 732
L
Övr. allmänt 1 påstående 2 frågor. Vissa områden i malmö och andra städer uppvisar en extremt hög brottslighet, vandalism, socialbidragsberoende... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 975
· lbb
Övr. allmänt I juli ska min man och jag åka två veckor till USA. I fjol i maj sålde jag nämligen en häst till Florida och hon ska nu tävla med nya...
Svar
11
· Visningar
1 196

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos