Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Om det går att fixa så att man kan se det man laddat ner *host* så att man kan se det på tv'n tycker jag att det borde gå att få upp det...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Spider84
·
K
IT & mobiler Hur lägger jag ut en bild här på bukefalos? Man måste juh länka till en bild, hur gör jag det? Hur får jag en länk till bilden...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: VildochVacker
·
L
IT & mobiler Har lite tråkigt på spelfronten nu. Någon som har några bra tips på rollspel? Jag fullkomligt ÄLSKAR Might and Magic spelen (spec...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag fick en fin och oväntad julklapp - en DVD "Stockholm International Horse Show - 10-års jubileum" Läs mera här...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: fem
·
S
IT & mobiler Jag fattar inte hur man ska göra för att ladda upp en bild på presentationen här på buke.. är de nån som kan hjälpa mig å förklara?! SNÄLLA!
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Min brandvägg frågar mig om jag vill att detta program ska få tillgång till det lokala nätverket. Jag har ingen aning om vad det är för...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: ameo
·
IT & mobiler Om jag vill visa bilder på Bukes, var ska jag ladda upp dom? Jag har ingen hemsida eller så. :(
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: shattis
·
G
XP
IT & mobiler Jag har en mapp på mitt konto (adminstratör) men vill flytta till ett annat (också administratör).. Det verkar inte gå att kopiera den...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Bubben
·
IT & mobiler När jag har tråkigt, brukar jag kopiera in en vanlig bild i Paint, zooma in x800 och sen sitta och färga om bit för bit. Låter konstigt...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: caballus
·
M
IT & mobiler Hej alla! Vet inte om jag hamnat rätt men var sjutton ska man annars lägga den här tråden.. :confused: I alla fall om man nu ska komma...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Tranan
·
IT & mobiler Detta program har jag i min dator, men det står att detta program är 262MB hur är detta möjligt? :eek: Dessutom verkar jag ha den...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: TheBoss
·
P
IT & mobiler mitt kaza har verkligen börjat strula så jag undrar om det finns nåt liknande program att ladda ner filer med?
Svar
4
· Visningar
738
Senast: TheBoss
·
IT & mobiler jag göra min första hemsida..har skrivit lite i notepad och har förstår att jag ska spara det och sedan öppna det i internetläsaren...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Dasjenka
·
G
IT & mobiler Ska formatera hårddisken på min dator alldeles strax.. men hur gör man? :p :confused:
Svar
4
· Visningar
917
Senast: glee
·
IT & mobiler Jag vill göra en meny av en bild, dvs ha klickbara punkter i en bild, men hur får jag fram kordinaterna? Jag har photoshop.
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Helt plötsligt så påpekar min dator vid start att ny programvara har hittats, kallat PCI eller PSIcard, hann ej riktigt se. Men det var...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Nyx
·
S
IT & mobiler Jag vet, jag vet jag har skrivit om det förut, men har inte fått tummen ur att få något gjort och det har inte känts tillräckligt...
2
Svar
31
· Visningar
2 372
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler håller på lite smått med en ny hemsida, finns inte så mycket där än men vad tycker ni om layouten, färgval och sådant? (alltså inte...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: ScissorHands
·
A
IT & mobiler Jag har försökt mej på att göra en hemsida men kan inget om det och har inget tålamod så jag behöver hjälp från någon kunnig. Tycker du...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: Hekate
·
IT & mobiler Jag är hemma hos mamma och pappa över jul och är inte helt van vid deras dator. Tänkte spela ett spel, tills det visade sig att det inte...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp