Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Vi får hem en ny dator imorgon, jag sitter och för över en massa filer till sambons dator. Har väl fört över närmare 1 GB via icq...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler någon som kan förklara för mig vad detta är? var man kan hitta det, hur det används osv. tack på förhand :bow:
Svar
3
· Visningar
923
Senast: ScissorHands
·
I
IT & mobiler Behöver hjälp. Vill lägga ut bilder någonstans så jag kan ha med dem i mina inlägg. Att göra en hemsida finns inte ens med på kartan :o...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Jag bytte ut Me mot XP för några månader sen och fick jättekrångel. Bl.a så funkar inte O.E. längre. Får upp en ruta där det står att...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Ni får ursäkta mitt absolut otekniska jag. Hur får man en bild att bli minde (ta mindre plats).
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: sara
·
M
IT & mobiler Visst finns det ett "läxhjälpsprogram" där man kan skriva in både tex. engelska glosan och det svenska svaret och sedan bli förhörd? Vad...
Svar
6
· Visningar
2 587
Senast: MaLu
·
M
IT & mobiler Jag blir tokig på SPRAY\'S gratis hemsida.... Hej! nån som kan hjälpa en nollställd? Har gjort en sida i Spray, om jag går in å...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: MissDaisy
·
J
IT & mobiler Skulle vilja tömma adresserna i rullgardinen liksom. Nån som förstår vad jag menar? :crazy: Så att det liksom inte syns vart man har...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: jessicaaa
·
IT & mobiler MORR! Så har äntligen mitt trådlösa nätverkspaket kommit, glad ihågen började jag fixa med det i går när jag inser att mitt adslmodem...
Svar
3
· Visningar
1 339
Senast: Zadie
·
IT & mobiler Är dena något att ha! Fuji, 4Xdigital zoom. 9.9mm f/3.2, 2 milj.pixlar, 8 MB internminne. Extre kortplats för SmartMediakort.
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: moiran
·
IT & mobiler Har försökt hur många gånger som helst nu att redigera bilder i Paint men inte kommit någon vart alls. Problem nr 1. bilden har en liten...
Svar
5
· Visningar
5 131
Senast: Elftor
·
IT & mobiler stycke, radavstånd mm. Var stoppar jag in det i koden? http://w1.311.telia.com/~u31119698/sevardheter.html (testsida) Jag vill ha...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: spoff
·
IT & mobiler Jag vet inte varför, men jag råkat hela tiden ut för att datorn installerar nya toolbars (ny rad med knappar uppe i webbläsaren). Hur...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vilka sidor på nätet intresserar er så pass att ni i stort sett är ute på dessa varje dag? Eller sidor som vi regelbundet besöker...
Svar
14
· Visningar
1 441
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Gjort om större delen av den, inget som syns direkt, men lagt om allt från frames till tabeller med iframes i. Det hela bör uppföra sej...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: Zewz
·
F
IT & mobiler Har ni några tipps på sidor som HTML koder är uppskrivan på? Är hel kass på detta o letar efter en bra enkel (på svenska) sida med...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: Lorelie
·
J
IT & mobiler Det står helt still i min skalle! :crazy: Det ska väl finnas nå't program, som man kan ladda hem, som räknar tiden som man är ute på...
Svar
4
· Visningar
1 788
Senast: Jet
·
IT & mobiler alla siter där det ska gnäggas och spelas musik! Hoppade högt alldeles nyss när jag surfade. Det är extremt störande med alla dessa...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: kopparberg
·
IT & mobiler Nån som vet hur och var man laddar upp filmer (endera från film eller digital kamera)på internet??? :bow:
Svar
7
· Visningar
1 568
Senast: SweetMelody
·
S
IT & mobiler När jag är på nätet är det upptaget hos oss. Men jag vet att man kan göra så att telefonen går in bryter uppkopplingen. Hur ska jag...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: solbacka1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp