Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej har fått för högt blodtryck det är första gången och det är mycket högt.Jag är superdålig på att äta frukt och grönsaker...
2
Svar
32
· Visningar
1 870
Senast: Jens
·
Kropp & Själ Har en fruktansvärd mensvärk och har sedan igår ätit Ipren. Maxgränsen där är 3 per dygn och jag tog totalt 3 igår och 2 imorse. Idag...
2
Svar
36
· Visningar
4 543
Senast: Kattennizze
·
Äldre Varför är det olika regler för utevistelse för djur? Så här års är det ofta ko-utsläpp. Varför behöver häst ha möjlighet att dagligen...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 358
Senast: Bluefish
·
Kropp & Själ Jag har fått agera lite sjuksköterska här hemma åt min kära mor som skar sig på en konservburk i eftermiddags. Såret är ihopdraget med...
2
Svar
21
· Visningar
2 943
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag har i många år haft en tendens att tappa både humöret och tempot på sommaren. Jag får rätt tydliga depressionssymtom - med den...
2
Svar
39
· Visningar
3 622
Senast: Anna
·
Äldre Hur funkar det där egentligen? Jag har ett heltidsjobb och skulle tillfälligt behöva få in lite extra slantar. Tyvärr går det inte att...
2
Svar
26
· Visningar
2 078
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Nu är detta ett blandat problem men i grund och botten ligger det hos mig psykiskt. Vill helst ha bra positiva eller iaf realistiska...
Svar
14
· Visningar
1 745
Senast: MattiZ
·
Trädgård & Växter Jag bor på en ganska gammal gård där det växer de mest underliga saker. Nu har jag denna skapelse jag inte har en aning om vad det är...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Michellan95
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa om en bra stärkande och fuktgivande leave in produkt som funkar i torrt hår? :) Utan silikon eller med...
Svar
5
· Visningar
1 145
  • Låst
Tjatter Jag väntar på åska och försöker jobba även om det inte går så bra ;) :D
101 102 103
Svar
2 057
· Visningar
64 228
Senast: Asko
·
Äldre Jag har gjort bort mig. Jag har skickat in min telefon till netonnet för lagning och insåg nu när jag läste igenom mailen ifrån dem att...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: Piek
·
Äldre Jag ska bjuda 20 personer på brunch nästa helg och behöver lite inspiration till vad jag ska bjuda dem på.. Vad består den ultimata...
Svar
14
· Visningar
1 160
Senast: pepp
·
Relationer Jag har nyligen fyllt 30 och helt plötsligt känns det inte som jag har några kompisar kvar. De har flyttat till olika städer visserligen...
Svar
17
· Visningar
2 143
Senast: Miao
·
Kropp & Själ Frågar här för det rör inte hästen på så vis utan mig själv. Har idag träffat läkaren på ortopeden och jag har att vänta mig tre...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 808
Senast: MM
·
Tjatter Jag ær sæker på att mamma sjøng den hær før mig då jag var liten och att jag tyckte den var rolig pga allt ko-koande. Nu har jag en...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Tarnin
·
Mat Har blivit så himla trött på mat. Värmen just nu gör det inte bättre heller, fast jag gillar ju värmen :D Hur som helst, tänkte jag att...
Svar
2
· Visningar
426
Senast: Squie
·
Svar
2 063
· Visningar
152 418
Senast: tott
·
Kropp & Själ Man lär sig nya saker om sig själv hela tiden. Den senaste insikten jag har fått om mig själv och faktiskt funderar en hel del på, är...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 471
Senast: Squie
·
R
Kropp & Själ Jag skulle så gärna vilja vara med i en bokcirkel/bokklubb IRL där man träffas och diskuterar böcker. Har googlat en del men det enda...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 838
Senast: tornblomma
·
Svar
161
· Visningar
9 163
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp