Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Råkade ut för detta nyligen, blodprov i örat istället för i fingret. Perfekt tyckte jag, mycket mindre smärta och stress. Vilka fördelar...
Svar
15
· Visningar
3 143
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Det verkar råda delade meningar kring skorstenshuvar, brandkåren varnar för dem och sotarna menar på att de är totalt onödiga. Vad anser...
Svar
14
· Visningar
2 460
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Kan DU rövarspråket? http://www.rövarspråket.se/ Det är nåt åtminstone jag lärde mig grunderna av redan som barn, även om jag faktiskt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 957
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Bu eller bä? Någon som har? Eller hur gör ni andra glasögonbärare som inte använder linser?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 364
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Känner att jag skulle behöva lite råd kring vad man bör göra i min situation! Det är så att jag har en jobbig, gnagande känsla som...
Svar
1
· Visningar
219
Senast: filiduttan
·
Kropp & Själ Köpte ett provpack för ett tag sedan och är nöjd med sminket förutom att det hamnar i halva badrummet när man ska dutta i de små...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sleepan
·
Skola & Jobb Någon mer än jag som skrev det idag? Vad tyckte ni om laborationen? Hur löste ni den? Och de övriga frågorna? Tror att jag själv...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Känner mig så rådvill angående en skada jag dragit på mig i armbågen och jag vet inte vad jag ska göra. Just nu är jag på en längre...
Svar
9
· Visningar
2 842
Senast: CillaW
·
  • Låst
Kropp & Själ Nytt år = ny tråd, eller hur? :D Dags för ett nytt år fullt av träning, kost, pepp och råd. Här är alla välkomna, så kliv in i värmen...
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
110 460
Senast: cili
·
R
Kropp & Själ Jag vill överraska min Hosey med en resa till Genève och en guidad tur på CERN. Jag har själv bott i Genève och har, som idiotisk...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Omröstning
Äldre Borde Sverige gå ur EU?
Svar
17
· Visningar
1 023
Senast: Shaggy
·
Äldre Har ni några bra pick-nick spots i Stockholm? - Nära vattnet helst - Inte på tok för långt från T-centralen, gärna max 15 min med...
Svar
7
· Visningar
515
Kropp & Själ Alltså, hur mycket jag än pratar med läkaren och försöker förstå, försöker läsa på internet om psykossjukdomar osv så förstår jag inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 226
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag tillhör den lilla skara människor som inte skaffat facebook då jag är rätt anonym av mig och inte har något behov av låtsaskompisar...
2
Svar
20
· Visningar
11 368
Senast: purity_666
·
Skola & Jobb Hej! Jag vill så himla gärna skaffa mig en häst, och nu har det dykt upp en som jag verkligen vill ha. Men jag går på gymnasiet och...
2
Svar
27
· Visningar
2 792
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Jag har hittat fantastiskt fina och billiga sängkläder i microfiber. Självklart på nätet så man inte kan känna på dem... Jag associerar...
Svar
10
· Visningar
6 753
Kropp & Själ Vi är ju några här som biter sönder våra tänder ibland, och ifall man inte tänkt på detta som texten i länken berättar om, så kanske det...
Svar
0
· Visningar
185
Kropp & Själ Lördag morgon...en god kopp kaffe, hoppa ner i sängen igen tillsammans med datorn och leta upp något skoj på tuben. TEDx Talks...
Svar
12
· Visningar
879
Senast: Sporthorse
·
Äldre Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: Youmeoh
·
Äldre Mina anteckningar i min iphone 5S försvann helt plötsligt! Vad händer? Och kan jag rädda dom?
Svar
15
· Visningar
6 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Den siarlösa ulvleken
  • Flyga långt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp