Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Övr. allmänt Vad tycker ni om den här sången? Alltså rösten :p https://soundcloud.com/isa-lindstr-m/toxicity-cover-av-isa-lindstr
Svar
1
· Visningar
472
Övr. allmänt Ngn som vet ett bra billigt fräsch och centralt boende i Oslo??
Svar
2
· Visningar
535
Skola & jobb För ett år sedan blev min lilla ekonomiavdelning på företaget informerade om att det skulle ske en omorganisation. Det skulle ske ganska...
Svar
13
· Visningar
2 419
Övr. allmänt Snabb hjälp tack! :D Vi har varmluftsugn. Har hört att man kan ha flera plåtas samtidigt i den? Men om det står specifikt att det...
Svar
8
· Visningar
2 505
Relationer Min sambo fyller år 7/6,27 år blir han så det är inget "speciellt"! Men till det vanliga dilemmat, vad ska man fixa? Hade tänkt fixa en...
Svar
8
· Visningar
894
Övr. allmänt Om man har en massa bär i frysen och vill använda dem, är smoothies det enda nyttiga alternativet? Om vi ska göra...
Svar
15
· Visningar
1 183
Kropp & själ jag blir galen på mitt hår... de på huvudet alltså:P de är så att jag har rätt långt hår liten snutt nedanför bh-bandet på ryggen...
Svar
14
· Visningar
4 629
Övr. allmänt Nu kommer jag låta totalt okunnig om musik, och det är jag nog :p Men iaf, jag gillar verkligen själva musiken i ex Eluveitie (är det...
Svar
1
· Visningar
550
Övr. allmänt Detta kanske är en dum fråga men... är ni hemma när ni har tvättmaskinen igång? Jag har sedan jag flyttade hemifrån bott i lägenheter... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 964
Kropp & själ Jahaps. Bär jag sadlade hästen idag så råkade jag slå armbågen mot hennes tänder (grinig tant och jag skulle mota bort henne) Ont...
Svar
1
· Visningar
1 439
Kropp & själ Nu är detta en för mig lite pinsam tråd, men jag känner att jag nog måste höra om jag har blivit knäpp i planeten eller om någon annan...
Svar
15
· Visningar
1 771
Kropp & själ Jag känner på mig att detta kommer bli ett långt och vimsigt inlägg i ett försök att sortera mina egna tankar. Mannen i mitt liv mår...
Svar
8
· Visningar
2 718
Övr. allmänt Det är såhär att jag har en blogg just nu som jag skriver lite allt möjligt i. Men jag känner att mina läsare inte verkar så...
Svar
3
· Visningar
1 033
Övr. allmänt Min Xperia Ray sjunger på sista versen och jag börjar så smått titta efter en ny följeslagare! Har dock insett att det är en djungel och...
Svar
5
· Visningar
684
Övr. allmänt Ja, denna djungel av abonnemang... Jag kollar facebook, väder, busstidtabeller, buke, twitter, mail osv. Inte alls mkt youtube (typ...
Svar
3
· Visningar
797
Kropp & själ Stukade fingret i dag, när jag halkade på en isfläck och tog emot mig fel på en grindstolpe. Jag stötte liksom i fingertoppen, och...
Svar
19
· Visningar
35 374
Kropp & själ Någon här som använder sig av en bb creme (alternativt tinted moisturizer) och kan säga vilka som är bra och vilka som är anus? Jag har...
Svar
12
· Visningar
1 332
Skola & jobb Jag håller på att läsa min master i miljövetenskap/ekotoxikologi och har fått bidrag för 217 veckor av de 240 som är möjliga. Det...
Svar
18
· Visningar
4 296
Skola & jobb Hittade inte informationen på CSNs hemsida, så jag testar här. Ni som studerat med fullt studielån i cirka fem år - hur mycket betalar... 2
Svar
23
· Visningar
3 165
Lek & tjatter Oskar Linnros - Hur dom än. I slutet på låten, vad sjunger han? :crazy: Jag har googlat och letssingit är de enda som har med raderna...
Svar
4
· Visningar
1 230

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

• Underbart fuxsto stäljes.

Hästnyheter

Bukefalos

• Krasch i Chrome