Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
39 614
Senast: norrsol
·
Trädgård & Växter I takt med att odlingarna växer så funderar jag på att börja samla upp regnvatten för att begränsa vattning med kommunalt dricksvatten...
Svar
4
· Visningar
1 825
Äldre Jag börjar snart gråta, jag måste byta bil :nailbiting: men jag hittar inget som passar, det är alltid nåt som havererar :down: Har...
Svar
0
· Visningar
682
Senast: LillaMy84
·
Relationer Hur gör man när en släkting beter sig som skit men det är svårt att undvika personen pga att den har nära relationer med närstående...
2
Svar
36
· Visningar
4 288
Senast: Efwa
·
Trädgård & Växter Jag hatar verkligen min grusgång och ogräset som växer där... Hur många timmar jag än lägger där så blir det aldrig bra. Och, let's face...
Svar
18
· Visningar
7 019
Kropp & Själ Hur står ni ut? Eller ni vill upp bo så? Hur jag än gör så blir det fel :( Får aldrig ordning här hemma trots miljoner försök. Vet inte...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
14 681
Senast: zaching
·
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 183
Senast: Bambi
·
Kropp & Själ Vilken periodiska fasta ger bäst resultat? Vilken fasta är enklast att hålla i längden? Ni som har provat en eller båda, vad tycker ni ?
2
Svar
21
· Visningar
4 140
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Jag tänkte börja med lchf, och kommer med största sannolikhet få 1000 frågor längs vägen. Har beställt en kokbok och boken...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 131
Fritid Jag fullkomligt älskar brädspel. Tycker det är fantastisk rolig sysselsättning tillsammans med vänner eller familj över ett glas vin...
Svar
19
· Visningar
1 134
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej Buke, mitt efterlängtade sällskap fick förhinder och jag har två biljetter till Hedwig and the Angry Inch på Göta Lejon i Stockholm...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Keb71
·
Äldre " Hanna Fahl: Den gemensamma nämnaren vid övergreppen är kön, inte etnicitet" DN Jo det stämmer nog i alla de fall som polisen känner...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
24 762
Senast: mackan
·
Fritid Inte är det väl bara jag som älskar att campa med tält eller husvagn? Tänkte att vi kan ha en tråd där vi delar med oss av bra att ha...
2
Svar
23
· Visningar
2 505
Hemmet Jag står inför universums lyxproblem vad gäller boende... Jag kommer att ha alldeles för mycket plats. Jag och min pojkvän (blivande...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 225
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Det här är vårt hus: Som synes ligger det nära en väg. Vi vill gärna sätta en häck för att skärma av mot vägen. Vad ska vi ha för...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 625
Senast: Tora
·
Hemmet Vi sitter och skissar på en tillbyggnad till vårt hus och har fastnat lite kring det här med fönster i två av rummen. Det är två...
Svar
9
· Visningar
774
Äldre Jag har två dagstidningar. Alltså har jag två olika etiketter på min brevlåda så att budet stoppar ner rätt tidningar. Några av mina...
2
Svar
33
· Visningar
2 284
Senast: Korven
·
Kropp & Själ För att inte göra detta till en tung tråd på problemen som återkommande depression och ångest så tänkte jag höra hur man bäst stärker...
Svar
2
· Visningar
530
Senast: filiduttan
·
Kropp & Själ Jag har världens största i-landsproblem, och det är att min garderob inte stämmer överens med mig. Eller ja, sko-garderoben stämmer...
2
Svar
37
· Visningar
5 738
Senast: LindgrenV
·
Relationer En träff på en uteservering borde vi väl ha snart? Eller inne om vädret inte vill som jag då. Föreslår 21 eller 28 Maj :)
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 596
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp