Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har världens största i-landsproblem, och det är att min garderob inte stämmer överens med mig. Eller ja, sko-garderoben stämmer...
2
Svar
37
· Visningar
5 738
Senast: LindgrenV
·
Relationer En träff på en uteservering borde vi väl ha snart? Eller inne om vädret inte vill som jag då. Föreslår 21 eller 28 Maj :)
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 596
Senast: Cattis_E
·
Tjatter För att @lil-sis inte ska slå mig ("någon" tyckte jag var för sent ute förra året :p) så startar jag tråden en vecka innan. Så, är det...
2
Svar
23
· Visningar
1 513
Senast: ainasoja
·
Relationer Hejsan! Undrar om ni skulle vilja hjälpa mig med lite teknik på facebook. Innan vet jag att man kunde fylla i en ruta om man ville att...
Svar
11
· Visningar
10 069
Senast: Thomasine
·
Äldre Känner mig helt mållös. Att det ens kunde hända känns helt obeskrivligt. En annan väns släkting dessutom.
Svar
9
· Visningar
1 196
Skola & Jobb Nu har jag sagt upp mig och det var inte populärt. Chefen vart ledsen och besviken, trots att han i vanliga fall är bra på att dölja...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Kropp & Själ Jag behöver få bolla lite tankar och skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag har haft problem med rygg...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
18 454
Senast: elfi
·
Skola & Jobb Nu är det så att jag håller på att genomföra en utbildning. Detta borde vara de sista dagarna på ett 4 årigt slit. Men jag blir inte...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 162
Senast: Centaur
·
Äldre Jag blir galen! Jag skriver som yrke sedan ett par år tillbaka. Uppskattningsvis minst 5000 tecken om dagen. Mitt problem är att jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 681
Senast: Smulu
·
Äldre Funderade på att skaffa ett anonymt nick men vad fan.. Jag, sambo och barn på 1,5 år blev uppsagda av hyresvärden (privat) då hens barn...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 734
Senast: Energi
·
Skola & Jobb Någon som har erfarenhet från dem? Är det bra och seriösa utbildningar? Hur ses utbildningarna från arbetsgivarhåll? Jag vill veta allt :)
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Jag kan säkert ta reda på svaret själv men jag har banne mig inte tid :S Jag studerar på juristprogrammet, är närmsta veckan klar med...
2
Svar
21
· Visningar
1 823
Senast: Hermelin
·
Äldre Har en dammsugarrobot som jag älskar djupt och innerligt, nu funderar jag allvarligt på aty slagga en skurrobot också, någon som har...
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: tgd
·
Äldre Jag har igår fått Windows 10 installerat i min dator. Jag har lyckats lägga in alla mina favoriter. Men när ag är ute och surfar hittar...
Svar
7
· Visningar
629
Senast: ameo
·
Tjatter Lite lagom överrumplad blev jag när de ringde från SVT i morse när jag satt och nosade på den första koppen kaffe. Sambon har tydligen...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 880
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jahapp, nu verkar det som AG verkligen kommer att KK efter ungefär en miljon hot om det. Jag håller naturligtvis på att febrilt hitta...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag behöver verkligen rådgivning. Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka, så förvirrad och snurrig. Pappa dog i mitten på januari...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 124
Senast: vallhund
·
Äldre För att inte gå in på detaljer och allmänt små prat och göra även den trådstart extremt lång så ställer jag rätt och slätt frågan: -...
Svar
6
· Visningar
1 770
Senast: Blueberry
·
Äldre Eftersom jag är en väldigt nyfiken människa så undrar jag om någon vet varför vår gröna soptunna helt plötsligt fått blå tejp på sig? Vi...
Svar
2
· Visningar
2 108
Senast: Bexzor
·
Äldre Hejsan! Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning... Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp