Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ok, jag är officiell nörd nu. Gick upp en timme tidigare för att se avsnitt 3. Jamen jäklar, det var det värt! Det börjar byggas upp...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lumos_Nox
·
Hemmet Jag kan ju inte vara den enda med fönster som öppnas inåt och som vill slippa få in mygg och getingar. Jag kan heller inte vara den enda...
Svar
7
· Visningar
6 937
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Eller ja, personliga brevet gäller det väl främst. Meriterna kan jag räkna upp lätt :) Mitt drömjobb är ute och jag vill verkligen...
Svar
3
· Visningar
653
Skola & Jobb Jobbar på företag som vill rekrytera, ihop med massor av andra företag i stan. Fick i veckan veta att det är 2 st som kommer att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 897
Senast: Angel
·
Relationer Hej! Jag har hängt lite med en kille som jag tycker är väldigt schysst i ca 3 veckor varav nu har vi inte träffats alls på en hel vecka...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Piek
·
Äldre Lyssna på detta och är inte kommentaren som råkat komma med (ca 40 s in i klippet): - Vad söt han var ... ?
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: labb
·
Fritid Hej allihopa! Någon på forumet som följer Hockey VM? Det var väl en usel match Sverige hade igår mot Tjeckien, den skulle de bara...
Svar
0
· Visningar
469
Äldre Efter en riktigt otäck nära döden upplevelse i morse så har jag tänkt ganska mycket på detta idag. Vad händer om jag blir skadad så pass...
2
Svar
21
· Visningar
1 646
Senast: sjoberga
·
Tjatter Ursäkta den aningen fåniga rubriken, men ja, den har sin förklaring :D Alla klämkäcka, uttjatade och "tänkvärda" ordspråk, citat och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
11 340
Kropp & Själ Min stackars hy. jag har alltid haft väldigt fin hy. Sminka mig har jag aldrig förstått vitsen med just för att den är slät, fin och har...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Äldre Någon som vet hur hårda de är med kontrollerna på spädbarn? Min syster som bor i Köpenhamn fyller år i slutet på månaden och jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 776
Senast: Milosari
·
Äldre IDAG börjar uppladdningen inför ESC 2016! :banana::banana::banana: På svt kl 20:00 ikväll startar de traditionella inför-programmen där...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 895
Senast: landet
·
Relationer Har efter ett 8 månader långt distansförhållande blivit dumpad, på grund av att han inte klarar av distansen (dröjer tre år tills vi kan...
Svar
13
· Visningar
2 674
Senast: marengo
·
Äldre Vad är det som står i journalerna där? Jag väntar och väntar på att dom ska bli synliga för västra götaland men det verkar inte hända...
2
Svar
33
· Visningar
2 006
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Mamma fyller 60 i år och ska ut på diverse resor som jag inte vill eller har möjlighet att följa med på. Därför har vi beslutat att hon...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Finns det någon tandkräm som är mild i smaken och helt utan mint? (utöver småbarnstandkrämen "Postis Per") Någon som lyckats springa på...
2
Svar
20
· Visningar
9 937
Senast: Modig_Korn
·
MP
Relationer Å där fick hon sparken :laugh:. Men att pöjkspolingen får sitta kvar är orättvist. Han som inte uppträder feministiskt fast han säger...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Hittade ingen tråd att ansluta till så jag startar en... Funderar allvarligt på att skaffa en crosstrainer och ställa den i uthuset...
2
Svar
22
· Visningar
1 168
Senast: tgd
·
P
Fritid Vet någon hur man för för att få den lila blomman tillgänglig som "gilla-symbol"? Jag har uppdaterat appen, men det hjälpte inte :(
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: Tarnin
·
Äldre Jo som rubriken lyder så är jag lite nyfiken vad ni andra tjejer gillar att ha för typ av byxor! Och hur du gillar att matcha det. (typ...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp