Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Som rubriken lyder. När det blir fel i planeringen, tar ni då upp det eller jobbar ni ändå? Jag är alltid så kluven, gillar verkligen...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 994
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Tillbaka till Buke efter flera års bortavaro ser jag en intressant tråd. För att inte kapa den skapar jag en egen. Jag har problem med...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Om ett par veckor ska jag och familjen på min kusins bröllop. I bröllopspresent har paret önskat ekonomiskt bidrag till sin...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Jag ska testa en app med kalender på mitt jobb med vuxna med lätt utvecklingsstörning och eller autismspektrumdiagnos. Det jag letar...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: keramin
·
Svar
2 014
· Visningar
62 181
Senast: tanten
·
Äldre En alldeles för lugn röst meddelade nyss i radion att brandmännen på Gotland hade kontroll över branden som fortfarande härjade på ett...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Ja, ni ser rubriken :D Jag testade en hudfärgad slät bh med bygel idag under en vit t-shirt (varför är dom så genomskinliga!!) och det...
2
Svar
34
· Visningar
6 556
Relationer Har varit tillsammans med min pojkvän nu i ca 1 1/2 år, och han är den första killen jag träffat som jag varit kär i och som jag älskar...
Svar
2
· Visningar
1 356
Senast: Trasdocka
·
Relationer På förekommen anledning (som en del av er säkert har följt) så har största delen av min umgängeskrets försvunnit ur mitt lilla liv, och...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
20 224
Äldre Ja här kommer jag igen med mina funderingar om att sälja saker. Nya helt oanvända saker, halva nypriset? Eller ännu lite mindre...
2
Svar
20
· Visningar
1 407
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Det här kanske är en av de konstigare trådstarterna... Men det får ni försöka ha överseende med! Jag har i snart 10 år varit...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Maoam
·
Äldre Jag har hört flera larmrapporter nu om att man absolut inte bör ladda sin telefon på natten och inte när man inte kan övervaka...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 435
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
Tjatter Här är Mammas beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är väldigt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
98 99 100
Svar
1 986
· Visningar
54 207
Senast: Habina
·
Tjatter Det var en gång en ädel man, en rövare som hette Robin Hood, han var mest känd för att ta från de rika och ge till de fattiga. Detta var...
54 55 56
Svar
1 110
· Visningar
27 050
Senast: Paddington
·
Relationer ..en sambo som aldrig städar?! Och då menar jag "aldrig". Enda gången det händer är väl ungefär när jag har sagt "nu går jag ut med...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 844
Senast: Angel
·
Äldre Fortsättning från de andra trådarna. Om jag kommer ihåg och har fattat rätt :) har nu SD minskat i de tre senaste...
71 72 73
Svar
1 454
· Visningar
56 538
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Är beviljad sjukersättning sedan september 2015, med tanke på att jag inte fått någon ersättning sedan augusti samma år känns det...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: vallhund
·
Äldre Detta är en spinoff på @niphredil s otroligt roliga tråd "Orimliga saker som stör dig?", naturligtvis. (Därav trådrubriken, som för att...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
10 472
Äldre Jag och mamma planerar att åka till Grekland i slutet på juli men vi har aldrig varit där förut. Vi planerar att vara borta i en vecka...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 603
Senast: Humla
·
Äldre Idag vaknade varningslyset till och det stod "Varning! Kontrollera däcktryck" Jag kollade då däcken och fyllde på med luft. Sen kör jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 116
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp