Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Nu har dom hållit i gång och nu börjar skiten på allvar. Här står det ett gäng på trottoaren och skämmer ut sig. Gapar o skriker o fulla...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Gammeln
·
Äldre Ush nu ska vi åka på en weekend till London och det finns alldeles för många hotell, eller för få, att välja mellan. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: EmmaN
·
IT & mobiler Jag har nu införskaffat mig en Mac och fick genast problem. Laddat ner BL Ekonomi och vet att jag ska ctrl-klicka öppna på programmet...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: Madick
·
Äldre Ett glas rött och fin musik
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Lampan
·
Äldre Fick mail av en utländsk brevvän som ska komma till stan i juni och vill att jag ska visa henne platser som man inte hittar i...
2
Svar
27
· Visningar
1 820
Skola & Jobb Jag arbetar idag på en arbetsplats där jag trivs med det mesta. Dock finns det, som så ofta, vissa bitar som jag hade önskat fungerade...
Svar
18
· Visningar
6 497
Senast: sillysinta
·
Äldre Jag har filmat en film som jag vill sms:a till en. Filmade visst lite länge och måste korta ner den. Jag har laddat hem en...
Svar
1
· Visningar
346
Relationer som snart drar igång :bump:. Kommer ni att köpa biljetter som släpps när som helst eller väntar ni till nästa år när rushen är över. Ska...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 224
  • Omröstning
Äldre Hur skulle du rösta i en folkomröstning om Sveriges EU-medlemskap? Tyngsta argument?
Svar
6
· Visningar
717
Senast: MJLee
·
Tjatter Har funnit vederhäftiga bevis på att den ena var före den andre;
2
Svar
24
· Visningar
1 388
Kropp & Själ Hur gör ni och varför? Jag har hittills (förutom en toning en gång i forntiden) färgat håret själv hemma med varierande resultat. För...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 498
Svar
1 192
· Visningar
50 467
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ En av mina klasskompisar mår riktigt kasst just nu och har försökt ta livet av sig flera gånger. Senast för knappt en månad sen. B...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Grazing
·
Relationer Detta "bråk" handlar om mig, min bror och hans tjej. I julas blev min ena häst dålig så vi satt och vakade över henne dygnet runt i...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 133
Senast: kryddelydd
·
Trädgård & Växter Har ingen kickat igång en vårtråd än? @Philosophia , har du gått i ide? :confused: Nåja, jag har verkligen avskytt den här vintern så...
9 10 11
Svar
215
· Visningar
21 911
Svar
86
· Visningar
7 117
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 769
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Behöver lite input från kloka människor, så jag gör ett försök här :) Jag får ofta höra att jag tar åt mig för mycket av saker, det kan...
2
Svar
35
· Visningar
3 493
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Hej jag har sen i fredags ont i korsryggen det för ont som bara den kan knappt röra mig i visa lägen i bland hugger det till och det...
Svar
8
· Visningar
675
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Ni som använder era privata bilar i era företag! Hur gör ni när milen ska redovisas? Klumpar ni ihop allt månadsvis? Veckovis? Dagsvis...
Svar
15
· Visningar
1 007
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp