Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Skola & jobb Hade en provanställning som hipp som happ avslutades helt oväntat och utan närmare förklaring. Fick drygt 2,5 månadslöner extra... 2
Svar
24
· Visningar
2 894
Kropp & själ Ska gå att få tag på på typ Ica Maxi eller Kicks och inte kosta massor av hundralappar. Måste finnas i skitblek färg, och som sagt, vara...
Svar
11
· Visningar
2 289
Övr. allmänt Ja just nu krånglar det mesta, så varför inte lite fler funderingar här???:devil: Har ett hus jag hyr ut. Ena delen är byggd ovanpå...
Svar
5
· Visningar
1 259
Relationer Jag grubblar på vad som är schysst mot min partner och inte? Vi har varit tillsammans i ett par år, men bor inte ihop. Han säger att han...
Svar
12
· Visningar
2 259
Övr. allmänt Det vet ju alla, men nu skulle jag vilja veta mer, om andra länders snack om grannlandet! :rofl: Vad säger Tyskar om Österrikare...
Svar
16
· Visningar
2 078
Övr. allmänt När jag sportar (håhå jaja) har jag oftast en av mina två softshelljackor på mig. Det är ett lätt val eftersom de har bra färg, bra... 2
Svar
27
· Visningar
5 193
Övr. allmänt Jag tänkte överraska sambon med ett par dagars vandring/paddling i sommar, och vänder mig förstås till Buke-oraklet för förslag! Helst...
Svar
13
· Visningar
1 078
Lek & tjatter Är det bara jag eller ser ni också att alla avatarer och smileys är uppochner? :D :banana: 2
Svar
27
· Visningar
3 221
Kropp & själ Letar ny hudkräm, men det är ju en smärre djungel därute! Jag har dessutom höga krav på innehåll, är överkänslig mot bland annat... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 595
Relationer har kommit i en knivig situation. en klasskompis har råkat ut för en olycka och hoppar på kryckor. Hon kan då inte ta sig till skolan... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 880
Övr. allmänt Jag funderar lite, här: Jag har en drömresa, en riktigt sanslöst underbar, SVINDYR drömresa, av en sort som bara är lyxig och överdådig... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 055
Kropp & själ Vi hör dem alla med jämna mellanrum. Ja, så ofta att vi inte alltid reflekterar över dem. Den jag fick höra idag var; "Nu är det... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
13 701
Övr. allmänt Hej Stockholmare och andra med Hornsgate-kompetens, Ponera att jag lyckas knö in min dubbdäckade bil på Hornsbruksgatan utan att dess...
Svar
11
· Visningar
1 463
Övr. allmänt I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa...
Svar
12
· Visningar
1 163
Kropp & själ Har suttit och googlat ett tag nu och försökt få fram mer information om solarier i Stockholm, främst Södermalm och förstår mig inte...
Svar
5
· Visningar
2 782
Övr. allmänt Hej Buke! Här brukar man ju kunna få svar på allt så ag har en fråga! Fick idag en summa pengar insatt på mitt konto från KTOINS FR...
Svar
4
· Visningar
8 122
Kropp & själ En kollega har en 17-årig son med kraftig pollenallergi. De har börjat tappa björksav som han får dricka. Pollenallergin har minskat...
Svar
6
· Visningar
3 682
Skola & jobb Jag kan ju börja med detta här ju... Jag gick ut gymnasiet år 07 och fick utb undersköterska och personlig assistent. Jobbade med... 2
Svar
39
· Visningar
3 634
Övr. allmänt Eftersom mina ögon är värdelösa och extremt känsliga för solen, så ska jag få ett par bra och snygga solglasögon av min kära mormor. Har...
Svar
0
· Visningar
601
Relationer Ja det känns verkligen som jag kört fast. Är Sambo sedan 1 år tillbaka, och vi har vart tillsammans i 2 år i Maj. Vi har ungefär samma...
Svar
3
· Visningar
1 543

Hästdiskussioner nu

• Hopprädsla
  • Grovfodret i år....
  • Vi som letar dressyrsadlar III

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter