Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb För det första, jag är för gammal för ÄU men tror ändå jag kan få bäst svar här :) Jag är utbildad elektriker men jobbar som...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Fragile
·
Skola & Jobb Vilka uppgifter måste man uppge om sig själv när man begär uppgifter ifrån diarium (via mail)? Vilka uppgifter får man sig tillsänt...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: Ms Sally
·
Skola & Jobb Jag har sökt Högskoleutbildningar under ett fåtal terminer, men har aldrig kommit in. Var tyvärr ingen stjärna i skolan. Men satt och...
Svar
15
· Visningar
3 000
Senast: wreh
·
Skola & Jobb Är det någon här som har gjort det? Jag tänkte läsa en masters till hösten om jag inte får jobb före dess. Har därför kollat på...
Svar
8
· Visningar
4 488
Senast: knoppet
·
Skola & Jobb Hur skulle ni räkna ut 96/2.4 utan miniräknare? Har ni något fiffigt sätt att ställa upp det hela om ni måste räkna ut det exakt?
Svar
13
· Visningar
1 437
Senast: Russinet
·
Skola & Jobb Det verkar vara en smått evig fråga i mitt stilla (hmm) sinne vad jag egentligen ska jobba med. Nu kör jag taxi och trivs (för det...
Svar
11
· Visningar
1 840
Senast: sweep
·
Skola & Jobb Eller som det heter på mitt företag *Företagets namn* Talk. Vi har ett "talk" en gång om året mellan chef och medarbetare. Då tar vi...
Svar
17
· Visningar
3 752
Senast: Sissa
·
Skola & Jobb Jag har startat liknande trådar innan, ber om ursäkt om jag känns upprepande. Jag går lite i cirklar... Iallafall, jag skulle vilja...
Svar
5
· Visningar
2 393
Skola & Jobb Tänkte höra om det är någon härinne som har erfarenhet eller någon form av upplevelse av Lernia och deras Meritportfölj eller M3 Spår 2...
Svar
11
· Visningar
1 912
Senast: Killaloe
·
Skola & Jobb Hade en provanställning som hipp som happ avslutades helt oväntat och utan närmare förklaring. Fick drygt 2,5 månadslöner extra...
2
Svar
24
· Visningar
3 965
Senast: Miss
·
Skola & Jobb Jag kan ju börja med detta här ju... Jag gick ut gymnasiet år 07 och fick utb undersköterska och personlig assistent. Jobbade med...
2
Svar
39
· Visningar
4 873
Senast: sofiaspel
·
Skola & Jobb Hej! Jag har ett aning förvirrande "problem"... kortfattat kan vi säga att jag vill satsa på ett yrke som min handläggare säger är...
Svar
7
· Visningar
3 968
Senast: Wega
·
Skola & Jobb Jag såg i en annan tråd att flera blev förvånade över att man inte hade fika raster. Själv sätter jag mig i min reception och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 209
Senast: Calazirya
·
Skola & Jobb Sitter och kollar efter läroböckerna till min nästa kurs (på universitetet), som börjar nästa vecka. Och har just insett att en av...
2
Svar
23
· Visningar
3 411
Senast: Emro
·
Skola & Jobb Håller på med en skoluppgift och behöver lite hjälp:) En medvetslös kvinna kommer in sjukhuset och för att hon ska överleva krävs en...
Svar
12
· Visningar
4 383
Senast: nannle
·
Skola & Jobb Har tänkt söka till lite olika program/kurser i höst men jag är så otroligt velig. Ena dagen vill jag göra en sak och nästa en helt...
Svar
19
· Visningar
3 634
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Är det någon här som har utbildad sig till florist via komvux eller kanske till och med som lärling? Vore kul att få höra era...
Svar
3
· Visningar
2 185
Skola & Jobb Nån som kan det här med regler kring fas 3? Det jag undrar men inte hittar några svar om, är om man kan ha ett företag vid sidan om sin...
Svar
1
· Visningar
1 370
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp