Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ibland så går livet åt helt andra håll än vad man planerat. Vi höll på att valpsäkra tomten när jag började känna mig lite dålig, yr och...
2
Svar
22
· Visningar
3 839
Senast: cirkus
·
Äldre Hej vänner på Buke.. Jag vill ha hjälp med hur jag ska lägga upp mitt sparande.. jag kan idag spara runt 7 tusen i månaden. Jag...
Svar
3
· Visningar
571
Kropp & Själ Igår gick jag med på att ta en drink med en man jag lärt känna för två veckor sedan då han verkade normal. Absolut inte en man jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 956
Senast: Raderad medlem 6459
·
Tjatter Det perfekta ekonomiska brottet, gärna med ett humoristiskt anslag. Någon som har ett förslag på ett sådant? :)
Svar
10
· Visningar
967
Senast: labb
·
Äldre Förstår inte varför en (igen...) blev sittande med deklarationen såhär näst sista dagen...:meh: Fler som väntat till sista stund...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Ticka
·
Kropp & Själ Känns som om det bara är jag som startar nya trådar just nu, men men^^. Jag har ett problem, som jag känt mig ensam om, men sen kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 556
Senast: Azalea
·
Äldre Efter en dags shopping i olika butiker inser jag att jag har glömt en pryl i en butik, kostnad ca 70 :-. Jag var trött och valde...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Bison
·
Äldre Jag har bestämt mig för att bjuda min sambo på en whiskeyresa/weekend till Skottland när han fyller 30 i Juni. Jag vill inte boka en sån...
2
Svar
29
· Visningar
2 407
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder hur kommer man över det? Jag är som så många andra rädd för att gå till tandläkaren. Det kommer av gamla obehagliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 465
Äldre Jag och sambon köpte en mindre jordbruksfastighet i höstas och det är ju då ett företag som jag förstår det. Jag har ett eget företag...
Svar
1
· Visningar
335
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Jag har inte klippt mig hos frisör på åratal, men nu tänkte jag passa på. Dock har jag ju ingen som helst koll på vilka ställen som är...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: Tora
·
Relationer En grej som jag funderat mer och mer på senaste tiden är om jag är asexuell. Alltså jag tänder varken på killar eller tjejer, men jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 615
Senast: Asko
·
Fritid Om en månad reser vi ner för att titta lite på utbudet. Vi är är inte intresserade av kusten utan snarare centrala Portugal mot spanska...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: Boxxxan
·
Skola & Jobb Finns det några fler här på Buke som pluggar till veterinär? :)
2
Svar
24
· Visningar
1 462
Senast: Eligible
·
Äldre Sambon behöver köpa sig en rullresväska och funderar på lämplig storlek. Det är alltså för bagage som ska checkas in. Vad är en lagom...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: nickan1
·
Äldre Kort: Har hittat ett litet perfekt torp. Stall, bra ridvägar, lite mark, lagom avstånd till jobbet, osv. Pyttelitet gammalt torp på 67...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: WBanna
·
Äldre I sommar kommer jag jobba som guide vilket betyder att jag kommer att spendera mina dagar "på språng". Jag kommer därför inte ha...
Svar
12
· Visningar
1 702
Senast: Lejanna
·
Relationer Nu har dom hållit i gång och nu börjar skiten på allvar. Här står det ett gäng på trottoaren och skämmer ut sig. Gapar o skriker o fulla...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Gammeln
·
Äldre Ush nu ska vi åka på en weekend till London och det finns alldeles för många hotell, eller för få, att välja mellan. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: EmmaN
·
IT & mobiler Jag har nu införskaffat mig en Mac och fick genast problem. Laddat ner BL Ekonomi och vet att jag ska ctrl-klicka öppna på programmet...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp